Jiří Jón obsadil pozici Consulting Director v týmu Ogilvy Consulting, kde se bude se věnovat rozvoji byznysových příležitostí pro nové i stávající klienty.
Klientům bude Jón vypomáhat ve třech oblastech: budování a architektura značek, definování růstových strategií a digitální transformace. V rámci růstových strategií se tým Ogilvy Consulting zaměří na tvorbu go-to-market a marketingových strategií, nové distribuční modely včetně produktového a service developmentu a vytváření to-end zákaznických řešení.
Pražský tým Ogilvy Consulting v čele s Jónem úzce spolupracuje s globálním týmem Ogilvy Consulting a využívá při své práci know-how z oblasti behaviorálního marketingu a s ním související zákaznické a brandové zkušenosti.
Jiří Jón působí v Ogilvy od roku 2017, nejdříve na pozici Senior Planner a později Senior Strategic Planner. Pomáhal vybudovat a dohlíží na fungování týmu stratégů českého Ogilvy.
Mezi jeho nejvýraznější výsledky na poli klientské práce patří supervize online komunikační strategie pro IBM na 11 trzích, nastavení positioningu značek Calibra a Margot, strategie komunikačních kampaní pro Dr.Max a pro Český statistický úřad (Sčítání lidu, domů a bytů).
Kariéru začal studiem Reklamy a Chování spotřebitelů na Univerzitě v Murcii v rámci výměnného pobytu, na Boston University získal v oboru reklamy magisterský titul. Před příchodem do Ogilvy působil v agenturách VCCP a Nydrle. Od roku 2018 vyučuje předmět Úvod do online marketingu na VŠKK.