Ogilvy na českém trhu rozjíždí consultingovou divizi. Vede ji Jiří Jón

Jiří Jón obsadil pozici Consulting Director v týmu Ogilvy Consulting, kde se bude se věnovat rozvoji byznysových příležitostí pro nové i stávající klienty.

Klientům bude Jón vypomáhat ve třech oblastech: budování a architektura značek, definování růstových strategií a digitální transformace. V rámci růstových strategií se tým Ogilvy Consulting zaměří na tvorbu go-to-market a marketingových strategií, nové distribuční modely včetně produktového a service developmentu a vytváření to-end zákaznických řešení. 

Pražský tým Ogilvy Consulting v čele s Jónem úzce spolupracuje s globálním týmem Ogilvy Consulting a využívá při své práci know-how z oblasti behaviorálního marketingu a s ním související zákaznické a brandové zkušenosti.

Jiří Jón působí v Ogilvy od roku 2017, nejdříve na pozici Senior Planner a později Senior Strategic Planner. Pomáhal vybudovat a dohlíží na fungování týmu stratégů českého Ogilvy.

Mezi jeho nejvýraznější výsledky na poli klientské práce patří supervize online komunikační strategie pro IBM na 11 trzích, nastavení positioningu značek Calibra a Margot, strategie komunikačních kampaní pro Dr.Max a pro Český statistický úřad (Sčítání lidu, domů a bytů).

Kariéru začal studiem Reklamy a Chování spotřebitelů na Univerzitě v Murcii v rámci výměnného pobytu, na Boston University získal v oboru reklamy magisterský titul. Před příchodem do Ogilvy působil v agenturách VCCP a Nydrle. Od roku 2018 vyučuje předmět Úvod do online marketingu na VŠKK.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia