Reklama
Megaboard

Marketing a PR nadace Dobrý anděl povede Zuzana Vítková

Zuzana Vítková střídá po téměř šestiletém působení v nadaci Markétu Křížovou. Vítková dříve v rámci neziskového sektoru působila jako PR manažerka nadace Olgy Havlové a ekologického centra Toulcův dvůr. Do nadace přišla z agentury PR Konektor.

Vítková bude mít na starosti kompletní marketingové a PR aktivity, se kterými má zkušenosti z předešlého působení jak v byznysovém, tak i neziskovém sektoru. „Chci navázat na aktivity, které dokázaly z nadace Dobrý anděl vybudovat úspěšnou značku, jež je dnes pro mnohé love brandem. Zároveň chci tyto aktivity i nadále prohlubovat jako hlavní fundraisingové činnosti, díky nimž může nadace každý měsíc poskytnout pomoc téměř 4 000 rodinám,“ uvádí Vítková.

Nadace Dobrý anděl, která v příštím roce oslaví 10. výroční svého založení, pomáhá pravidelnými měsíčními příspěvky rodinám s dětmi v tíživé situaci, kde rodič nebo některé z dětí onemocněli rakovinou nebo dítě jinou vážnou nemocí. „Nemoci, s nimiž se příjemci naší pomoci potýkají, jsou ve většině případech dlouhodobé. Cílem naší nadace je proto nacházet i dlouhodobé dárce. Všechny naše marketingové aktivity z tohoto důvodu stavíme tak, aby působily nejen akvizičně, ale také retenčně,“ doplňuje Šárka Procházková, výkonná ředitelka nadace Dobrý anděl.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále