Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Mall Pay nabídne zákazníkům své platební karty. Získal licenci

MALL Pay skupiny MALL Group a banky ČSOB nově získal od ČNB licenci poskytovatele platebních služeb malého rozsahu. Ta mu umožní spustit nový produkt v podobě prémiových účtů, které budou navázané na samostatnou platební kartu MALL Pay.

Platební ekosystém MALL Pay, jehož nejviditelnější částí je v současnosti odložená platba pro e-shopy a online služby, se rozšíří. MALL Pay začíná s testováním připravených prémiových účtů spojených s vlastní platební kartou, jejímž issuerem bude ČSOB. Účty s kartou bude zákazníkům nabízet ještě před startem letošní vánoční sezony.

„Licenční proces je opravdu náročný. V rámci licenčního řízení ČNB detailně posuzuje, jakým způsobem společnost řídí rizika, jak jsou nastaveny její interní procesy, jak je společnost finančně zajištěna nebo třeba i reálnost předpokladů, na kterých společnost staví svůj byznys plán. Nároky jsou rok od roku přísnější a je vidět, že ČNB k udělování licence přistupuje velmi odpovědně a je důsledná v posuzování, koho na tuzemský finanční trh pustí. I proto jsme v MALL Pay rádi, že jsme v této náročné zkoušce obstáli,“ uvádí Richard Kotrlík, CFO a CRO MALL Pay.

Podle Kotrlíka je skutečnost, že se celý proces nakonec podařilo dovést do zdárného konce, důkazem o smyslu partnerství dynamického e-commerce hráče a banky.

Nové prémiové účty MALL Pay s vlastní kartou mají dát plně vyniknout benefitům služby. Dokážou nabídnout výrazně delší splatnost a vyšší limit na nákupy, využívat odloženou platbu bude možné všude, i na místech, kde zatím není implementována – a to jak v e-shopech, u online služeb nebo v offline prostředí. Zároveň bude možné využívat čerpat řadu výhod – například dopravu zdarma, služby pro domácnost nebo odměny za nákupy.

„Takzvané BNPL platební metody – tedy buy now, pay later – patří v evropském regionu k těm nejrychleji rostoucím. V ČSOB věříme, že právě v doplnění samotné platební transakce o další benefity je cesta, kterou se bude vyvíjet online i offline trh. Karta MALL Pay a s ní propojené MALL Pay účty nabízí podmínky, které jsou nastavené na míru běžnému českému zákazníkovi pro zajištění pohodlí u běžných každodenních nákupů. Jejich propozice navíc budeme dále vylepšovat,“ zmiňuje Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace.

„Stáváme se jedním z mála e-commerce hráčů, operujících s vlastní licencí. Hodláme toho využít a vybudovat v našem regionu platební nástroj, který na jedné straně poskytne maximální pohodlí pro zákazníky, na druhé straně zajistí maximální přínos pro zapojené e-shopy a online služby. Podíl odložených plateb má v Česku šanci na exponenciální růst a MALL Group chce být jedním z hlavních hybatelů tohoto trendu,“ zmiňuje Jakub Střeštík, CCO MALL Group.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)