Herečka Kostková tváří Orlane Paris. Značka představuje produkt B21

Francouzská kosmetika Orlane Paris začíná budovat své jméno na českém trhu. Značka představuje novou kampaň, jejíž tváří je herečka Tereza Kostková, a inovovaný produkt B21.

„V České republice postupně budujeme povědomí o značce, a díky nové kampani věřím, že oslovíme i ty, kteří o nás ještě neví. Značka Orlane se specializuje na anti-aging produkty, a i z toho důvodu byl inovovaný krém B21 jasnou volbou pro komunikaci v kampani. Je totiž prvním krémem proti stárnutí vůbec a od roku 1968 vlajkovým produktem značky Orlane,“ vysvětluje Ivana Zachová, general manager značky Orlane v České republice.

Součástí kampaně je 10sekundový spot, dále sponzorský vzkaz a sada fotografií propagujících produkty. Kampaň proběhne na sociálních sítích, prostřednictvím PR a v printu.

Kampaň připravila agentura Scholz & Friend Praha společně s komunikační agenturou Solootions. Spot režírovala Karen Davidsen pod taktovkou DOIT, dále se na vývoji podíleli: Jan Cabalka, Aleks Ver, Napa Records. Fotografie ambasadorky byly pořízeny portrétním fotografem Davidem Tureckým.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)