Společnost Bonami, která je zaměřená na internetový prodej nábytku, otevřela v areálu obchodního domu v pražských Letňanech svou novou prodejnu.
Pobočka využívá řadu online i offline nástrojů. Všechny vystavené produkty mají svůj QR kód – k dispozici je informace o počtu kusů a samozřejmě o ceně. Pomocí tabletu je možné načíst veškeré související produkty a zboží ihned objednat.
Prodejna i nadále sdílí e-shop se serverem Prospanek.cz, který je strategickým partnerem Bonami při expanzi na další trhy.
Prodejní plocha pobočky má asi 200 metrů čverečních, čímž překonává tu v Praze na Černém Mostě. „Umožní nám to ukázat i jiný sortiment. Přímo v prodejně si můžete prohlédnout stovky produktů,“ uvedl na sociální síti LinkedIn CEO Bonami Pavel Vopařil.
„Stavět prodejny je v této době trochu adrenalin, ale do konce roku chceme další čtyři,“ dodal Vopařil. Podle informací MAM je další na řadě ještě jedna prodejna v Praze, dále v Brně a Bratislavě. Budapešť zůstává vzhledem k situaci zatím nejistá.
Bonami na svém webu nabízí 60 tisíc produktů. Za společností stojí Václav Štrupl a investiční skupina Miton.