Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sazka je novým generálním partnerem e-sportového týmu Brute

Provozovatel loterií Sazka se stala generálním partnerem českého profesionálního týmu Brute. Stejné parnerství již letos uzavřela se sportovním deníkem Sport a iSport.cz. Zároveň spolupořádala novou esportovou ligu Sazka eLEAGUE.

„Team BRUTE nás zaujal tím, že jde o ryze český tým ale s nemalými mezinárodními ambicemi, důrazem na profesionální přístup, výchovu, rozvoj hráčů a nejširším zastoupením z tuzemských organizací v ESEA – nejhranější sérii lig v Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO). Kdybych to měl přirovnat k fotbalu, tak jde o český tým, hrající evropské poháry a zároveň i nejprestižnější českou soutěž v esportu Sazka eLEAGUE,“ zdůvodňuje spolupráci Jan Horyna, ředitel iGamingu.



„Team Brute je prvním z českých týmů, kterému Sazka bude partnersky pomáhat. Naším cílem není jen někam nalepit naše logo, jde o mnohem hlubší spolupráci, obdobně jako Sazka podporuje i tradiční sport. Mnoho lidí esport stále ještě nezná a netuší, kolik toho má společného s klasickým sportem. Proto je po lize náš posun do tohoto odvětví směrem k hráčům a týmům jen dalším logickým krokem, a my jsme hrdí, že u toho spolu s Team Brute a Sazka eLEAGUE můžeme být a další bude brzy následovat,“ dodává Horyna.

Reklama
Know

Vysoké ambice v tomto partnerství nechybí, jak doplňuje CEO Team BRUTE, Tomáš Müller: „V Team BRUTE jsme si dali za cíl profesionalizovat esport v České republice a probojovat se mezi nejlepší týmy Evropy. Toho nelze dosáhnout bez podpory silného partnera. Společně se Sazkou se nyní zaměříme na náš hlavní tým ve hře Counter-Strike: Global Offensive, což je jeden z nejoblíbenějších esportových titulů současnosti s obrovskou fanouškovskou základnou a velkým množstvím evropských turnajů. Díky našemu partnerství dokážeme nyní hráčům poskytnout profesionální zázemí, srovnatelné s předními evropskými kluby a nadále budovat Brute Academy, která má za cíl identifikovat a rozvíjet mladé esportové talenty a naučit mladé hráče, že pro úspěch v esportu je důležitý nejen trénink ve hře, ale také zdravý životní styl, pokora či zvládání emocí.“



Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)