ING slibuje lepší dovolenou příští rok, ADC apeluje pro prevenci proti rakovině kůže, BeSocial představuje „kreslený“ sortiment Korunní a Lidl láká na novou nabídku s Ester Ledeckou.
Nová kampaň ING se na léto poznamenané pandemií koronaviru snaží dívat pozitivně. Ve několika spotech se snaží vtipně prezentovat momentky z tuzemských dovolených, které měly být původně zahraniční. Postavy si v Česku trávené chvíle užívají s vědomím, že příští rok bude ve znamení splněných přání díky spoření. Kampaň připravila McQueen, kreativní divize agentury McCann Prague. Banka chce jejím prostřednictvím posílit pozici značky jako té, která pomáhá být „o krok napřed“.
„Za současných mimořádných okolností jsme zvolili přístup, kdy se snažíme vidět sklenici raději z půlky plnou než z půlky prázdnou. I letošní léto si můžeme užít s alternativními kreativními plány. Povzbuzujeme lidi, aby si své úspory šetřili pro příští léto, které bude ještě úžasnější,“ říká Nik van Dam, marketingový ředitel banky ING Česká republika.
Pozor na kůži
Během srpna Art Directors Club Czech Republic (ADC) pokračuje ve svém projektu Unit, v němž se ve spolupráci se svými členy věnuje komunikaci aktuálních společenských témat. Ve spolupráci s kreativní agenturou Leo Burnett se tentokrát zaměřuje na prevenci rakoviny kůže.
„Kampaň přináší pravdivý vzkaz ‚Dobře se podívat vám může zachránit život‘. Naše CLV kreativy si proto hrají s mrazivou optickou iluzí,” uvádí Nikola Foktová, kreativní ředitelka Leo Burnett Prague. Vizuál opalující se krásky se totiž při bližším pohledu promění v koláž melanomů. „Vizuály jsou ručně poskládané z vysokého počtu skutečných melanomů (díky art directorce Lucii Štorkové za trpělivost), protože právě počet je nejděsivější stránka problému. S rakovinou kůže se potýká skoro 30 000 Čechů,” doplňuje Martin Mareš, kreativní ředitel Leo Burnett Prague.
Outdoorová kampaň, pro níž vybrané outdoorové plochy poskytla jako partner projektu společnost JCDecaux navazuje na projekty, které vyzývaly k dárcovství krve nebo podpoře ohrožených uměleckých povolání. Do projektu je partnersky zapojený také Shutterstock.
Korunní království
Agentura Besocial posílila v segmentu FMCG a do portfolia klientů přibrala značky Korunní a Choceňské mlékárny. Pro sociální sítě značky Korunní vytvořila koncept komunikace „Korunní království“, jehož vizuály jsou založené na tom, že firma propojuje fotky produktů s pohádkově historickými ilustracemi. Hlavní role v komunikaci hraje například kněžna Malinovka, farmář Pome Ranč, kněžna Meruňka či Perliváci. S Choceňskou mlékárnou pak Besocial mimo sociálních sítí připravuje koncept a podzimní kampaň na nově chystané produkty.
Lidl opět s Ledeckou
Na novou kolekci trekingového oblečení obchodní řetězec Lidl upozorňuje v kampani s lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou, s niž již spolupracoval na podobné zimní kampani. Letní upozornění na nabídku oblečení a potřeb pro kempování běží od 13. srpna.
„Češi jsou turistický a kempařský národ, což se ještě více projevilo v souvislosti s pandemií koronaviru, kvůli které mnoho rodin tráví dovolenou v tuzemsku. Naší akcí zaměřenou na kempování i treking jim proto chceme dopřát ucelenou nabídku, která je kvalitní a přitom cenově dostupná,“ přibližuje jednatel společnosti Michal Farník.