Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketingovým šéfem CNC se stal Sodomka. Chce brzdit klesající trend prodeje tisku

Jaroslav Sodomka nastupuje od 10. srpna jako marketingový ředitel mediálního domu CNC.

„Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ komentuje svůj start v CNC Jaroslav Sodomka, který bude reportovat Co-CEO Libuši Šmuclerové.

Ve světě marketingu a médií se Sodomka pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako Senior Account Manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu ŠKODA AUTO, následně z pozice Head of Digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, ve společnosti C2H Equity řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.

Reklama
Know

Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel CNC, odchází po plánovaném předání agendy do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ doplňuje Jan Samko.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)