Jaroslav Sodomka nastupuje od 10. srpna jako marketingový ředitel mediálního domu CNC.
„Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ komentuje svůj start v CNC Jaroslav Sodomka, který bude reportovat Co-CEO Libuši Šmuclerové.
Ve světě marketingu a médií se Sodomka pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako Senior Account Manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu ŠKODA AUTO, následně z pozice Head of Digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, ve společnosti C2H Equity řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.
Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel CNC, odchází po plánovaném předání agendy do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ doplňuje Jan Samko.