Reklama
Megaboard

Apple postavil hollywoodské trháky na hlavu. Natočil je ve vertikálním formátu

Oscarový režisér Damien Chazelle (film La La Land) natočil vertikální snímek pro Apple. Ačkoliv vertikální fotky a videa běžně používá většina uživatelů Instagram Stories, Snapchatu a TikToku, v komerční sféře se jim tvůrci zatím vyhýbají. Apple se nyní snaží tuto propast překlenout a jde na to těžkými holywoodskými kalibry.

Krátký film Vertical Cinema od agentury TBWA / Media Arts Lab je předělávkou známých filmových trháků do vertikálního formátu. Příběh začíná pádem kaskadéra/dabléra z mrakodrapu a následuje jeho angažmá v několika dalších snímcích různých žánrů. V průběhu se stačí zamilovat do hlavní hrdinky, ale když scény dospějí těsně k polibku, jsou přerušeny střihem. Happy end je však nevyhnutelný.

https://www.youtube.com/watch?v=xqiPZBZgW9c

Nejpůsobivější na tomto skvěle konzistentním a dynamickém příběhu natočeném na mobilní telefon je, že velice elegantním způsobem ukazuje, že vertikální formát může být lepší například pro zobrazení tváří, hloubky obrazu, toho, co je pod nebo nad hrdinou…

To celé je samozřejmě bezvadnou reklamou na iPhone 11 podtrhující jeho potenciál pro natáčení videí. 

https://www.youtube.com/watch?v=w41SUOzS09A
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále