Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Apple postavil hollywoodské trháky na hlavu. Natočil je ve vertikálním formátu

Oscarový režisér Damien Chazelle (film La La Land) natočil vertikální snímek pro Apple. Ačkoliv vertikální fotky a videa běžně používá většina uživatelů Instagram Stories, Snapchatu a TikToku, v komerční sféře se jim tvůrci zatím vyhýbají. Apple se nyní snaží tuto propast překlenout a jde na to těžkými holywoodskými kalibry.

Krátký film Vertical Cinema od agentury TBWA / Media Arts Lab je předělávkou známých filmových trháků do vertikálního formátu. Příběh začíná pádem kaskadéra/dabléra z mrakodrapu a následuje jeho angažmá v několika dalších snímcích různých žánrů. V průběhu se stačí zamilovat do hlavní hrdinky, ale když scény dospějí těsně k polibku, jsou přerušeny střihem. Happy end je však nevyhnutelný.

https://www.youtube.com/watch?v=xqiPZBZgW9c

Nejpůsobivější na tomto skvěle konzistentním a dynamickém příběhu natočeném na mobilní telefon je, že velice elegantním způsobem ukazuje, že vertikální formát může být lepší například pro zobrazení tváří, hloubky obrazu, toho, co je pod nebo nad hrdinou…

Reklama
Know

To celé je samozřejmě bezvadnou reklamou na iPhone 11 podtrhující jeho potenciál pro natáčení videí. 

https://www.youtube.com/watch?v=w41SUOzS09A
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)