Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Propad deníků se v květnu ustálil. Nejprodávanější zůstává Blesk, rostl Sport

Neprodávanějším českým deníkem zůstal Blesk, přestože oproti stejnému období loni jeho čísla klesla o čtvrtinu. Množství prodaných výtisků jednotlivých titulů se v květnu ve srovnání s dubnem příliš neměnilo, o jednotky procent rostly Hospodářské noviny, Lidové noviny a Sport, vyplývá z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR..

Zmiňované tituly, které vykázaly kladné procento rozdílu, ovšem zaznamely výrazné poklesy v dubnu. Vliv koronavirové krize zůstal na květnových číslech zřejmý. Oproti stejnému období loni jsou nižší o desítky procent.

Prodaný náklad

TitulKvěten 2020Duben 2020Meziměsíční změnaKvěten 2019Meziroční změna 
Blesk141 031141 789-0,5%188 809-25,3%
MF Dnes93 90393 955-0,1%111 231-15,6%
Deník88 10188 817-0,8%101 198-13,0%
Právo58 39758 1380,4%66 195-11,8%
Aha!35 23135 1510,2%43 104-18,3%
Lidové noviny26 48025 8272,5%33 260-20,4%
Hospodářské noviny26 53525 9292,3%32 407-18,2%
Sport17 87516 3859,1%33 222-46,2%
Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)