Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Za respekt, diverzitu a toleranci.“ E.ON přerušil kampaně na Facebooku

Skupina E.ON až do odvolání zastavuje veškerou publikaci a propagaci na Facebooku a Instagramu. Jako jedna z velkých mezinárodních značek tím vyjadřuje svůj postoj proti nenávistným projevům, diskriminaci a nesnášenlivosti, které se podle firmy na těchto sociálních sítích v poslední době stále více množí. E.ON k tomuto kroku přistoupil napříč všemi regiony, ve kterých působí. Týká se to tak i České republiky.

„E.ON jedná vždy v souladu se základními hodnotami, jako jsou respekt, diverzita a tolerance, výslovně a rezolutně se staví proti rasismu, nenávistným projevům a diskriminaci a tento jasný postoj očekává i od svých partnerů,“ uvádí společnost v tiskové zprávě. „V této souvislosti považuje za nutné svým hodnotám dostát a přehodnocuje svoji roli na Facebooku a Instagramu. Od nich očekává, že podniknou adekvátní kroky, kterými ochrání své uživatele před nenávistným obsahem a zvýší jejich bezpečí.“

V České republice E.ON s okamžitou platností zastavil na Facebooku veškeré reklamní kampaně. „Facebook cíleně potlačuje organický dosah a firmy tak musí příspěvky propagovat, aby se obsah dostal mezi uživatele. Nás to samozřejmě poznamená. Jen bez propagace by měsíční zásah našich příspěvků klesl v průměru na jednu pětinu. My jsme se ale rozhodli nepublikovat vůbec. Podobný bojkot je namístě a doufám, že Facebook podnikne adekvátní kroky k tomu, abychom se tam všichni cítili bezpečně,“ vysvětlila Daniela Magersteinová, manažerka sociálních sítí společnosti E.ON v České republice.

Reklama

E.ON plánuje s lidmi přes sociální sítě dál komunikovat v rámci Community managementu, ale nebude přidávat ani propagovat nové příspěvky, píše. K obdobnému kroku, který odstartovala iniciativa #StopHateforProfit, se rozhodla řada dalších velkých globálních značek. Mezi nimi jsou například Coca-Cola, Starbucks nebo Unilever či Avast.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)