Nalákat zákazníky zpět do obchodních center, poté co je vláda na několik týdnů uzavřela, má pomoci kampaň, kterou pro CPI Property Group navrhla a zrealizovala agentura Grizzlink.
Běžný provoz v obchodních center byl v rámci uvolňování opatření obnoven až po otevření jiných obchodů. „Prodejny mimo obchodní centra měly určitý náskok a potřebovali jsme proto dát zákazníkům vědět, že jsme zpět, je u nás bezpečno a že si pro ně značky připravily spoustu akcí a slev,“ vysvětluje Michal Kratochvíl, manažer marketingu obchodních center v CPI Property Group.
Vzhledem k těžko předvídatelnému vývoji situace a změnám v harmonogramu postupného uvolňování vznikla potřeba nachystat a realizovat kampaň během několika dní. „Momentálně jsme ve fázi přebírání našich obchodních center do vlastní správy. Realizovat kampaň centrálně tak byla sama o sobě výzva, protože komunikace, převážně pak sociální média, je ve správě mnoha jednotlivých agentur,“ vysvětluje Kratochvíl.
Kampaň primárně cílila na zásah co největšího, ale relevantního počtu lidí tak, aby jim byla předána informace o otevření center, jejich bezpečnosti a akcích jednotlivých nájemců. Komunikace nakonec proběhla výhradně digitálně, a to s ohledem na čas, rozpočtové možnosti, a především deset různých lokalit, ve kterých se obchodní centra nachází.
„Za 10 pracovních dní vymyslet, připravit a odřídit kampaň se 13 obchodními centry, kde každé centrum má svého marketingového manažera a je každé tak trochu specifické, byla výzva, která se našemu týmu povedla na výbornou,“ chválil Jiří Jakl, partner v Grizzlink.
„Věděli jsme, že samotnou informaci o znovuotevření obchodních center nám pomohou rozšířit zpravodajská média. V kreativním konceptu jsme se proto zaměřili na komunikaci výrazných slev, které lidem po několika týdnech strastí, izolace a omezeních mohou přinést chvíle radostí,“ dodal Martin Dráb, stratég a partner v Grizzlink.