Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Modelka Petra Němcová míří do Vogue. Bude prosazovat ekologická témata

Nově zřízenou pozici Sustainability Editor ve společnosti V24 Media, která vydává časopis Vogue CS, obsadí Petra Němcová. „Jsem nadšená, že se Petra připojila k našemu týmu, a věřím, že s nadšením a zodpovědností danou roli naplní,“ oznámila Michaela Seewald, zakladatelka a CEO firmy.

Jednačtyřicetiletá modelka a filantropka se dlouhodobě věnuje tématům ekologie, udržitelného rozvoje a zodpvědné spotřeby. Ve své nové roli bude mít ve Vogue CS na starosti jejich důsledné prosazování v obsahu celého časopisu. V rámci redakčního týmu vedeného šéfredaktorkou Andreou Běhounkovou tak bude mimo jiné konzultovat výběr kosmetických produktů nebo módních značek.

„Jsem nadšená, že mohu spolupracovat s Vogue CS a jejími čtenáři, abychom mohli do našich životů lépe zapojit udržitelné a zodpovědné chování,“ uvádí Petra Němcová. „Všichni si uvědomujeme, že životní prostředí je ve stavu nouze a že lidé zapojení do dodavatelského řetězce módního průmyslu zažívají nespravedlnost. Je proto důležité, abychom změnili způsob, jakým tvoříme a spotřebováváme módu – vlastně všechno v našem životě! Všichni máme možnost volby a každým malým či velkým rozhodnutím chráníme nebo nechráním naši planetu a lidi. Změna musí začít u každého z nás!“

Reklama
Know

„Udržitelnost a zodpovědnost je jedním z hlavních témat nejen Vogue, ale většiny našich partnerů a inzertních klientů. Logicky tak vznikla pozice Sustainability Editor, kterou jako první obsadila Vogue Arabia, konkrétně Livií Firth. Livia je velkou propagátorkou udržitelné módy a jednou ze zakladatelek Green Carpet,“ vysvětluje Andrea Běhounková, Editor-in-Chief Vogue CS. „Myslím, že je na snadě, proč jsme požádali právě Petru, aby by se této úlohy zhostila v naší edici. Petra udržitelnost v módě začala objevovat v dobách, kdy ještě nikdo z nás netušil, o jak významný posun se jedná. Má proto ty nejlepší zkušenosti se značkami, které se rozhodly jít cestou, kdy móda nebude zatěžovat životní prostředí tak dramatickým způsobem, jako tomu bylo doposud. Věřím, že Petra nám pomůže edukovat čtenáře i redakční tým a že tím pádem o udržitelnosti nebudeme pouze mluvit a psát, ale naplňovat ji také v praxi.”

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)