Více než 40 hodin originálních nápadů, názorů expertů, odborných kurzů a těch nejlepších krátkých filmů. To vše můžete ode dneška (22. června) sledovat zdarma v rámci Lions Live, pořadu, který pro globální komunitu kreativců vytvořili pořadatelé festivalu Cannes Lions. Ten se letos kvůli pandemii koronaviru musel zrušit a proběhne až příští rok od 21. do 25. června 2021.
Aby však nadšenci do reklamy a marketingu ani letos o nic nepřišli, sestavili pořadatelé opravdu nabitý virtuální program, který se bude vysílat z londýnského studia a jeho součástí budou rozhovory s odborníky, názory expertů, tzv. masterclasses, reklamy a videa.
Do Lions Live debaty pozve Philip Thomas (předseda Cannes Lions) pět lídrů reklamního byzynsu a budou diskutovat o tom, jak lze obor vyvést z krize a ekonomických propadů stejně jako o tématu rovnosti, které se stalo vlivem protestů Black Lives Matter opět aktuální.
Mezi diskutujícími budou David Droga (zakladatel a předseda Droga5), Lorraine Twohill (marketingová ředitelka Googlu), Steve Stoute (zakladatel a ředitel firmy Translation), Mark Read (generální ředitel WPP) a Jean Lin (globální ředitelka Dentsu Aegis Network a výkonná předsedkyně Isobaru).
Účast v sérii CMO Spotlight přislíbili marketingoví ředitelé, mezi nimiž je Bozoma Saint John (Endeavour), Merlee Cruz-Jayme (Dentsumcgarrybowen), Pedro Earp (AB InBev), Leanne Cutts (HSBC), Katie Riccio Puris (TikTok) a Asim Naseer (Beiersdorf). O své názory a nápady se pak podělí i nová ředitelka digitálu a marketingu společnosti Unilever, Conny Braams.
Cannes Lions vysílají od pondělí 22. června do pátku 26. června, a to na lionslive.canneslions.com.