iDnes Premium má 50 tisíc předplatitelů, uvedlo vydavatelství Mafra

Služba iDnes Premium, do jejíž nabídky je začleněn obsah serverů iDnes.cz a Lidovky.cz, filmy, audioknihy, vstupenky na koncerty a další, má již 50 tisíc předplatitelů, zveřejnilo vydavatelství Mafra.

„Zájem o projekt iDnes Premium překonává naše očekávání. Průběžně reagujeme na odezvy a přání uživatelů a jsem velmi rád, že námi zvolená cesta za prémiovým obsahem a zábavou má pozitivní ohlas. Samozřejmě, stále je co zlepšovat a dále rozvíjet. Jsme si vědomi, že bod zlomu, kdy se digitální předplatné na trhu stane zcela běžným standardem, máme stejně jako ostatní vydavatelé ještě před sebou,“ řekl Štěpán Košík, předseda představenstva Mafry.

Dosud si uživatelé v rámci iDnes Premium přečetli více než 4 800 prémiových článků, 95 013 krát prolistovali některý z nabídnutých digitálních titulů, poslechli si 36 087 audioknih, zhlédli 53 654 filmů online a nakoupili 22 288 vstupenek na vybrané koncerty a kulturní akce v předprodejích nebo za zvýhodněných podmínek, uvedla Mafra v tiskové zprávě.

Služba iDnes Premium byla uvedena v září 2019. Od listopadu Mafra aktivovala platební bránu a stanovila za ni poplatek 39 korun měsíčně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia