Do čela marketingu IT holdingu Solitea přichází od června Daniel Šturm. Ve své nové pozici bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii firmy v Česku i všech dalších evropských zemích, kde firma působí.
„Do prostředí úspěšné technologické společnosti se moc těším. Solitea vnáší do firem systém, a tím jim pomáhá v rozvoji. Díky jejím chytrým řešením podnikatelé nemusí trávit dlouhé hodiny účtováním, fakturováním či jinou administrativou, která je sice důležitá, ale nikdo ji nedělá moc rád. Mohou se zcela zaměřit na rozvoj svého podnikání a nových nápadů,“ komentuje svůj nástup do firmy Šturm.
„Inspirativní je pro mě i příběh firmy – Solitea vyrostla po boku dalších úspěšných IT firem z Brna, dnes je velkým mezinárodním holdingem. Téměř každý zná její vlajkové produkty, jako je třeba iDoklad, Dotykačka, Vema nebo Money, z dílny firmy pochází také známá aplikace eRecept. Solitea také patří mezi nejvýznamnější partnery Microsoftu v Česku i na Slovensku. Mým hlavním úkolem teď bude vše zabalit pod jednu výraznou značku a dát o ní vědět světu,“ dodává Šturm.
Do Solitey přichází po roce a půl, který strávil v Indonésii a jihovýchodní Asii budováním fintechových startupů. V technologickém prostředí se pohyboval i předtím – byl zodpovědný za spuštění půjčkové peer to peer platformy Zonky nebo online platforem pro sdílení či prodej a nákup aut. Zastával také vrcholové manažerské pozice v korporacích. Působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, poté řídil marketing Home Creditu v České republice a na Slovensku. Pracoval také na vedoucích pozicích ve společnostech Stratosféra a Inzertmedia.