Reklama
Megaboard

Tandemový seskok či škola smyku. Alza.cz nově prodává zážitky

E-shop Alza.cz pokračuje v rozšiřování sortimentu a prostřednictvím partnerského prodeje začal vůbec poprvé nabízet zážitky.

„Zážitky jsou jedním z příkladů spolupráce v rámci dropshipmentu, tedy partnerského prodeje, kdy vše kolem objednávky zajistí Alza a na partnerovi je pouze expedice a dodání zboží zákazníkům. Na této kategorii spolupracujeme s firmou Allegria, která je v Česku zavedeným zprostředkovatelem zážitků všeho druhu,“ vysvětluje obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena.

První ucelená nabídka zážitků je na Alze dostupná v sekci dárkové poukazy, kde mohou zákazníci zakoupit vouchery na rozmanité kurzy a aktivity – od gurmánských po adrenalinové. Jejich výběr se má podle společnosti nadále rozšiřovat.

Zážitek zákazník vloží do košíku a zaplatí jako běžné zboží. Poukaz mu pak dorazí v hezkém dárkovém balení s možností věnování rovnou do schránky. V dohledné době budou vouchery dostupné i online k vytištění.

Lídrem na trhu v prodeji zážitkového zboží je v Česku Slevomat.

Alza již v oblasti dropshipmentu spolupracuje s desítkami firem a během pandemie COVID-19 nabídla pomoc také dodavatelům a e-shopům, které zasáhlo uzavření kamenných provozoven nebo výpadek příjmů. Díky tomu se v sortimentu e-shopu nyní objevují i dosud nevídané kategorie. Kromě zážitků jsou to např. i hudební nástroje – konkrétně akustické i elektrické kytary od značky Aria – a již brzy přibydou i další nové prodejní segmenty.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále