Marketingový tým Agentury pro podnikání a inovace (API) posílila od května Jana Náchodská na pozici tiskové mluvčí. Zodpovědná bude rovněž za externí a interní komunikaci a CSR. V této pozici nahradí Silvii Marhoulovou, která koncem roku 2019 z API odešla.
Jana Náchodská má v oblasti PR a komunikace bohaté zkušenosti. Čtyři roky působila jako tisková mluvčí Pojišťovny České spořitelny. Zkušenosti sbírala také v PR agenturách PR Konektor a Omnimedia, kde měla na starosti klienty z oblasti financí a průmyslu. Vystudovala marketingovou komunikaci a PR na Vysoké škole finanční a správní. Od června 2019 je členkou výkonného výboru PR klubu – oborové organizace sdružující PR profesionály.
Marketingový tým API zajišťuje veškerou komunikaci agentury směrem k široké veřejnosti, zejména pak k zájemcům a žadatelům o dotace z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK), médiím a spolupracujícím subjektům. V současné době se tým soustředí převážně na propagaci programů zaměřených na přímý boj proti COVID-19.