I přes rozvolňování opatření v souvislosti s šířením koronaviru je třeba i nadále dodržovat bezpečný rozestup. Burger King v Itálii proto připravil kampaň, která tomu má pomoci. Na aktuální situaci reagují i konkurenční McDonald’s a KFC.
Pravidla pro občany Itálie jsou po první fázi epidemie jasnější: mají nosit obličejovou masku, rukavice a udržovat mezi sebou vzdálenost alespoň jednoho metru.
A právě poslední bod prodává reklamní agentura Wunderman Thompson Italy a Burger King v nové kampani. Společnost do speciálního „Social Distancing“ Whopperu přidala oproti tradičnímu výrobku extra množství cibule, která má pomoci udržet rozestup mezi stravníky a ostatními lidmi.
K dispozici je v rámci rozvážky ve všech italských restauracích Burger King.
Konkurenční McDonald’s vytvořil v Rakousku ve spolupráci s agenturou DDB tiskovou kampaň „Chyběl jsi mi!“. Řetězec rychlého občerstvení v zemi po několikatýdenní pauze otevřel své pobočky 15. května.
Hrnec se špagetami na fotografii připomíná balení hranolků.
KFC v je zpátky, hlásá pak spot další fastfoodové společnosti ve Velké Británii. Ve třicetivteřinovém videu, které vytvořila agentura Mother, střídají záběry z domácí tvorby jídla z KFC obrázky „profivýroby“ přímo v restauraci.