Reklama
Megaboard

Extra množství cibule pro udržení rozestupů, hlásá Burger King v nové kampani

I přes rozvolňování opatření v souvislosti s šířením koronaviru je třeba i nadále dodržovat bezpečný rozestup. Burger King v Itálii proto připravil kampaň, která tomu má pomoci. Na aktuální situaci reagují i konkurenční McDonald’s a KFC.

Pravidla pro občany Itálie jsou po první fázi epidemie jasnější: mají nosit obličejovou masku, rukavice a udržovat mezi sebou vzdálenost alespoň jednoho metru.

A právě poslední bod prodává reklamní agentura Wunderman Thompson Italy a Burger King v nové kampani. Společnost do speciálního „Social Distancing“ Whopperu přidala oproti tradičnímu výrobku extra množství cibule, která má pomoci udržet rozestup mezi stravníky a ostatními lidmi.

K dispozici je v rámci rozvážky ve všech italských restauracích Burger King.

https://www.youtube.com/watch?v=pwZHZuCQlO0

Konkurenční McDonald’s vytvořil v Rakousku ve spolupráci s agenturou DDB tiskovou kampaň „Chyběl jsi mi!“. Řetězec rychlého občerstvení v zemi po několikatýdenní pauze otevřel své pobočky 15. května.

Hrnec se špagetami na fotografii připomíná balení hranolků.

KFC v je zpátky, hlásá pak spot další fastfoodové společnosti ve Velké Británii. Ve třicetivteřinovém videu, které vytvořila agentura Mother, střídají záběry z domácí tvorby jídla z KFC obrázky „profivýroby“ přímo v restauraci.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále