Šlágr TV spustí nové hudební stanice. Mění distribuční strategii

Společnost Šlágr TV, provozovatel stejnojmenných televizních stanic, připravuje novou distribuční strategii.

Novinkou budou další hudební stanice, které televize zaměří na užší žánrové skupiny a budou dostupné v tematických balíčcích jednotlivých operátorů.

Prvním krokem je však změna u satelitního operátora Skylink, kde došlo k 7. 4. 2020 k zakódování stanic Šlágru na satelitu Astra 23,5°E. Právě dohoda se Skylinkem, jako dominantním satelitním operátorem, je začátek nové distribuční strategie. Ta má za cíl jednak ustálit Šlágr v nabídkách všech operátorů a nabídnout vysílání těchto stanic ve vysoké obrazové kvalitě HD. Ta by měla být všem operátorům dostupná zhruba od poloviny roku.

„Stanice Šlágru jsou ze 70 % tvořeny naším vlastním unikátním obsahem, který každodenně pracně vyrábíme. Nyní máme za cíl efektivně doručit náš obsah i s přidanými hodnotami pro diváka. Šlágr je pro své diváky ikona a velká spousta z nich to uvítá všemi deseti. O tom jsem přesvědčen,“ doplňuje Karel Peterka, zakladatel a jednatel Šlágr TV.

Změna se prozatím netýká diváků sledující TV Šlágr terestrickou cestou (tzv. přes anténu). Obě stanice jsou dostupné v MUX 23 společnosti CDG ve standardním SD rozlišení. Televizní stanice Šlágr 2 vysílá terestricky v MUX 23 a regionální síti MUX 8. Stanice Šlágr 2 je také dostupná u poskytovatelů satelitního vysílání, kabelových a IPTV sítích některých operátorů. Kanály, které byly na satelitu dostupné formou FTA (free-to-air) nyní budou moci diváci sledovat za pomoci karty zmíněného operátora.

Změna strategie se též dotkne i distribuce v onlinovém prostředí. Většina tvorby vysílaná na stanicích Šlágr Group je veřejně zpřístupněna do streamovacích platforem jako jsou YouTube, Spotify, Apple Music, Google Play nebo Deezer. Na digitálních platformách má již nyní více jak 1.000.000 přehrání a streamů měsíčně a nejsilnějšími online diváckými skupinami jsou lidé ve věku 35-44 (19,4%) a 45-54 (17,5%).

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia