Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šlágr TV spustí nové hudební stanice. Mění distribuční strategii

Společnost Šlágr TV, provozovatel stejnojmenných televizních stanic, připravuje novou distribuční strategii.

Novinkou budou další hudební stanice, které televize zaměří na užší žánrové skupiny a budou dostupné v tematických balíčcích jednotlivých operátorů.

Prvním krokem je však změna u satelitního operátora Skylink, kde došlo k 7. 4. 2020 k zakódování stanic Šlágru na satelitu Astra 23,5°E. Právě dohoda se Skylinkem, jako dominantním satelitním operátorem, je začátek nové distribuční strategie. Ta má za cíl jednak ustálit Šlágr v nabídkách všech operátorů a nabídnout vysílání těchto stanic ve vysoké obrazové kvalitě HD. Ta by měla být všem operátorům dostupná zhruba od poloviny roku.

Reklama
ČEZ

„Stanice Šlágru jsou ze 70 % tvořeny naším vlastním unikátním obsahem, který každodenně pracně vyrábíme. Nyní máme za cíl efektivně doručit náš obsah i s přidanými hodnotami pro diváka. Šlágr je pro své diváky ikona a velká spousta z nich to uvítá všemi deseti. O tom jsem přesvědčen,“ doplňuje Karel Peterka, zakladatel a jednatel Šlágr TV.

Změna se prozatím netýká diváků sledující TV Šlágr terestrickou cestou (tzv. přes anténu). Obě stanice jsou dostupné v MUX 23 společnosti CDG ve standardním SD rozlišení. Televizní stanice Šlágr 2 vysílá terestricky v MUX 23 a regionální síti MUX 8. Stanice Šlágr 2 je také dostupná u poskytovatelů satelitního vysílání, kabelových a IPTV sítích některých operátorů. Kanály, které byly na satelitu dostupné formou FTA (free-to-air) nyní budou moci diváci sledovat za pomoci karty zmíněného operátora.

Změna strategie se též dotkne i distribuce v onlinovém prostředí. Většina tvorby vysílaná na stanicích Šlágr Group je veřejně zpřístupněna do streamovacích platforem jako jsou YouTube, Spotify, Apple Music, Google Play nebo Deezer. Na digitálních platformách má již nyní více jak 1.000.000 přehrání a streamů měsíčně a nejsilnějšími online diváckými skupinami jsou lidé ve věku 35-44 (19,4%) a 45-54 (17,5%).

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)