L’Oréal v Česku a na Slovensku věnuje 75 tisíc produktů na boj s virem

Společnost L´Oréal věnuje více než 75 000 produktů v České republice a na Slovensku, včetně hydro-alkoholových čistících gelů na ruce, nemocnicím, lékárnám, supermarketům, hypermarketům a drogériím. Opatření přijatá společností v České republice a na Slovensku jsou součástí širšího programu solidarity realizovaného skupinou L´Oréal v celé Evropě na podporu boje proti koronaviru.

„Chceme ukázat solidaritu s našimi místními komunitami, které čelí této mimořádné krizové situaci, a chceme vyjádřit vděčnost a podporu všem těm, kteří podnikají mimořádné kroky v boji proti této pandemii. Věřím, že je naší odpovědností přispívat ke kolektivnímu úsilí a jsem hrdá na to, že vidím mobilizaci a odolnost našich týmů, kteří se chtějí zapojit a pomoci v tomto bezprecedentním čase,“ řekla Brigitte Streller, generální ředitelka L´Oréal Česká republika a L´Oréal Slovensko.

Továrny L´Oréal již začaly s výrobou prostředků pod značkami La Roche-Posay, Garnier a L’Oréal Paris. Společnost je v následujících týdnech předá v počtu více než 75 000 kusů. Rozdávat bude nejen definfekční gely na ruce, obličejové masky, ale i další výrobky osobní hygieny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia