Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČT24 má rekordní sledovanost. Kanál se stal nejlépe hodnocenou stanicí

Březnové vysílání ČT24 zaznamenalo největší zájem diváků v celé historii patnáctileté existence zpravodajského kanálu. Podíl ČT24 na celkové televizní sledovanosti dosáhl v průměru 9,5 % a vysoce diváci také hodnotí svoji spokojenost s vysíláním. Kanál se dokonce stal nejlépe hodnocenou stanicí. Mimořádně vyhledávané jsou Události, které průměrně v uplynulém měsíci sledovalo bezmála 1,4 milionu diváků.

Zpravodajská Čtyřiadvacítka dosáhla v březnu rekordního podílu na sledovanosti. S podílem 9,5 % se jednalo o nejvyšší měsíční průměr od spuštění vysílání v roce 2005. Její pořady oslovily v uplynulém měsíci bezmála 6,6 milionu diváků, tedy 77,5 % všech dospělých obyvatel České republiky. Diváci rovněž velmi vysoce hodnotí spokojenost s vysíláním ČT24, ta dosáhla v březnu na známku 8,8 na škále od 1 do 10. V současnosti je tak kanál ČT24 z hlediska spokojenosti nejlépe hodnocenou stanicí. Z výzkumu společnosti Kantar CZ také vyplynulo, že pro více než třetinu respondentů je zpravodajství ČT hlavním zdrojem informací, zatímco z ostatních televizí čerpá primárně informace 7 % populace.

Mezi nejsledovanější relace patřil po tiskové konferenci vlády z 15. března pořad Věda 24 na téma koronaviru z téhož dne (711 tisíc diváků při  podílu na publiku 18,25 %) a vůbec historicky nejsledovanější druhá část Otázek Václava Moravce z 22. března (676 tisíc diváků při  podílu na publiku 22,92 %).

Reklama
ČEZ

Mimořádně vyhledávaná byla v březnu hlavní zpravodajská relace. Události v průměru na stanicích ČT1 a ČT24 sledovalo 1,37 milionu diváků při  podílu na sledovanosti 32,99 %. Vůbec nejsledovanější byly v neděli 15. března, kdy si je zapnulo nejvíce diváků za posledních 15 let – na ČT1 a ČT24 dohromady 2 miliony při podílu na publiku 42,75 %.

V meziročním srovnání s březnem loňského roku narostl podíl na sledovanosti u ČT24 více než dvouapůlnásobně a významně tak přispěl k celkovému březnovému výsledku České televize. S 34,69 % podílu na sledovanosti šlo o její nejsilnější měsíc od roku 2016 a nadále tak potvrzuje pozici aktuálně nejvyhledávanější televizní skupiny v zemi.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)