Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

České gastro pod jednou „střechou“. Mealio spojilo donáškové služby

Zastřešit donáškové služby z restaurací, bister a kaváren. Zapojit podniky, které dosud s rozvozem neměly zkušenosti. Podpořit zavřené podniky a zdůraznit, že nyní je zodpovědnější se najíst doma. To vše má plnit nová platforma Mealio.cz, která vstoupila na česká trh s kampaní #domajez.

Pandemie koronaviru zasáhla českou gastronomii ve velkém a podniky se často ocitají v existenční krizi. I z toho důvodu urychlil technologický start-up TRIFFT spuštění nového webu Mealio.cz, který kampaní #domajez startuje unikátní platformu slučující všechny aktuální informace o donáškách z Wolt, DameJídlo, UberEats či Vyzvednisi.

Užitečný projekt funguje rovněž na serveru Kde-se-najist.cz. Na webu je zveřejněn seznam restaurací, ve kterých i během karantény dělají rozvoz nebo prodávají jídlo okénkem. Uvádí jich téměř 2000.

Reklama
ČEZ

„V důsledku nákazy COVID-19 je většina podniků odkázána pouze na donášku, ale mnoho z nich neví, jak s tím začít. My jsme samozřejmě nadšení z toho, kolik firem se do podpory české gastronomie zapojilo. Naším cílem bylo spojit všechny pod jednu střechu, a tím umožnit lidem najíst se bezpečně a zodpovědně z pohodlí domova. Přesně proto začínáme s  kampaní #domajez. Mealio je jednoduchý, ucelený a uživatelsky přívětivý vyhledávač. Lidé naleznou všechny nabídky na jednom místě. Ušetří čas, zároveň pomohou a ještě se dobře nají. Vlastně taková gastro-heuréka,“ popsal základní ideu projektu Jakub Minks, CEO TRIFFT.

Přidanou hodnotou je možnost zapojení i těch podniků, které dosud žádnou ze zavedených platforem nevyužívají a svět online gastronomie je pro ně novinkou.

„Pořád zůstává mnoho podniků, které jsou sice otevřené, ale neví, jak v současné době svůj potenciál naplno využít a být vidět. Těm chceme podat pomocnou ruku. Otevíráme možnost i podnikům mimo velká města, která jsou dnes donáškovými platformami dobře pokryta. My je podpoříme ve stejném rozsahu. Nejsme konkurencí, chceme pomoci všem bez rozdílu,“ přidal Jakub Minks.

Kromě dobrého pocitu budou lidé za objednávky brzy i věcně odměněni. „Právě možnost vyhrát je zajímavým prvkem celého projektu. Lidé budou za objednávku odměněni a kromě dobrého pocitu, že zůstali doma a podpořili oblíbené podniky, tak budou moci na oplátku něco získat zpět. Ceny už přislíbilo mnoho zajímavých partnerů. Pevně věřím, že soutěžní mód budeme moci spustit během několika dní,“ dodal Minks.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)