Z „go out“ je „stay in“. Vstupenkový portál obrátil komunikaci vzhůru nohama

Český kulturní a vstupenkový portál GoOut se nuceně přizpůsobuje současné situaci – paralyzovanému světu, tedy i kultuře. Pro celý tým, který kulturou dennodenně žije, podporuje lidi k aktivnímu chození ven a pomáhá v budování skutečné komunity kulturních nadšenců, to znamená obrovský balvan v podobě úplného zastavení příjmu.

„Předmět našeho podnikání jednoduše zmizel, a nikdo neví, na jak dlouho. Nezbývá nám nic jiného, než se na situaci adaptovat,“ říká Vojtěch Otevřel, CEO GoOut.

Společnost na webu otevřela kategorii „Kultura online

Komunikace společnosti se musela obrátit vzhůru nohama: místo „neseď doma, go out“ je ze dne na den „stay in & be safe“. Pod tímto heslem se na GoOut sociálních sítích každý večer objevuje lifestylový obsah (společnost dále produkuje nové podcasty a videa, zveřejňuje magazínové články a ve spolupráci s různými osobnostmi české scény sdílí kurátorované Spotify playlisty). Zároveň byla na web zařazena kategorie Kultura online, kam redakce každý den přidává akce, které si lidé mohou užít přímo na obrazovce. 

Předplatné na kulturu jako výzva pro podání pomocné ruky

Kvůli dopadům úplného zastavení kulturního života společnost GoOut spouští stránku, kde ji mohou všichni, komu se jejich práce líbí, podpořit podle svých možností. Fanoušci a fanynky jsou vyzváni k nákupu GoOut poukazů v různých hodnotách, které slouží jako takové kulturní kredity či „otevřené vstupenky“ na libovolný počet akcí v následujících dvou letech.

Společnost dodává, že pokud lidé cítí, že by raději přispěli svému oblíbenému divadlu nebo umělcům, bude to skvělé i pro ně. „Všichni jsme totiž součástí jednoho velkého, propojeného kulturního světa,“ doplňuje Vojtěch Otevřel, CEO GoOut.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia