Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Veletrhy online. V boji o přežití zkouší vystavovatelé nová řešení

Omezení kvůli koronaviru zásadně zasáhly světové veletrhy – ty se budou muset situaci přizpůsobit a stále více propojovat online a offline prostředí.

„Nic takového se ve stoleté historii veletrhů nikdy nestalo. Jen v Evropě bylo zrušeno za měsíce březen a duben přes 600 veletrhů s prodanou výstavní plochou více než tři miliony metrů čtverečních. Byly zrušeny světové či evropské výstavy jako Expo Mobile Barcelona, Light and Build Frankfurt, Hannover Messe, Interpack a Drupa Düsseldorf, Eurosatory Paříž a další. Přestaly fungovat veškeré principy a předpoklady pro konání veletrhů, ale i kongresů, firemních akcí,“ říká Jiří Kruliš, generální ředitel společnosti Veletrhy Brno.

Přestože je prakticky nemožné, aby se veletržní společnosti na současnou situaci plně adaptovaly, začínají se pomalu objevovat nové nápady, které by mohly alespoň zmírnit nastalé škody.

Reklama
ČEZ

„Snad nejdůležitější je nyní databáze kontaktů ze všech odvětví průmyslu. Přemýšlíme, jak nyní propojovat jednotlivé subjekty a vytvořit nějaký ‚match­making‘ servis,“ říká Eva Mackes, zástupkyně veletrhu DMEXCO z Messe Kolín nad Rýnem. Výsledkem zmíněného postupu by mohla být platforma „vystavovatel pomáhá vystavovateli,“ kde by jednotlivé firmy z různých oborů mohly sdílet a nabízet příležitosti.

Zaměstnanci Messe Kolín nad Rýnem mají za úkol vymýšlet moderní řešení a připravovat veletrh i na dobu digitální.

Zcela digitálně se tento rok odehraje IDEM 2020 (International Dental Exhibition and Meeting), který se měl uskutečnit v Singapuru. Účastníci z celého světa se budou moci propojit online. Vystavující dostanou příležitost v online prostředí vystavovat své produkty a živě vysílat kon ference a navazovat nové kontakty. Veletrh cestovního ruchu ITB v Berlíně se rovněž zcela přesunul na novou virtuální platformu a přednášky a konference jsou nyní k vidění ze záznamu na itb.com.

Více se dočtete v tištěném vydání časopisu Marketing & Media, který vyšel v pondělí 30. března 2020. Přeplatit si ho můžete zde.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)