Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Obchod budoucnosti? Vodafone proměnil prodejní zóny v tématické pokoje

Vodafone vyvíjí nový prodejní koncept inspirovaný aktuálními trendy v retailu. První vlaštovkou je nová prodejna v OC Letňany, která vznikla ve spolupráci s agenturou WELLEN.

Prodejna vsadila na nápaditý kreativní koncept, prémiový design a funkční řešení v souladu s principy udržitelnosti. Prošla kompletní digitalizací a nově nabízí i lokální a interaktivní prvky. Moderní technologie se uplatnily už při samotném vývoji návrhu; agentura předkládala Vodafonu návrhy ke konzultaci prostřednictvím virtuální reality. Zkušební prodejna Vodafone tak patří v České republice k prvním, které uplatňují princip PHD (physical, human, digital).

Designový koncept zve zákazníka domů

WELLEN při přípravě konceptu vyšel z myšlenky netvořit jen prodejnu, ale útulný domov, kam se zákazník rád vrací a cítí se v něm příjemně.

Reklama
Know

Prodejní zóny tak proměnil v tematické pokoje, ve kterých nápaditě prezentuje jednotlivé kategorie nabídky operátora. Zákazníka zve do kuchyně, která průběžně servíruje top desítku produktů, pracovna poskytuje klidné zázemí pro komunikaci s klienty a obývací pokoj nabízí pohodlné posezení i kreativní prezentaci kompletního balíčku služeb „pod jednou střechou“. Nechybí ani herna nebo pomyslná sbírka motýlů. Celkový dojem dokreslil na míru navržený nábytek s důrazem na design i funkčnost; samozřejmostí jsou zabudované USB přípojky či možnost bezdrátového nabíjení.

Maximální potenciál digitálních technologií

Vodafone podporuje projekty, které jsou společensky odpovědné a myslí na životní prostředí. I to ovlivnilo koncept prodejny. Veškeré tiskové plochy nahradily digitální nosiče, do kterých WELLEN průběžně vytváří animovaný obsah. Stejně tak papírové cenovky nahradila digitální verze. Nosiče fungují na principu vzdálené správy, a poskytují tak zaměstnancům maximální flexibilitu při výměně komunikace. Do konceptu jsou zakomponovány také interaktivní prvky, například senzor, který při přiblížení zákazníka mění prezentovaný obsah. V pracovně pak najdeme prvky lokální komunikace: projekci na zástěnu s uvítáním zákazníků nebo připomenutím, kdo má aktuální den svátek.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)