Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

HitHit.cz spouští „Antivir“, pomoc pro živnostníky. Ti nemusí peníze vracet

Česko-slovenská crowdfundingová společnost Hithit.cz reaguje na koronavirovou situaci mezi českými a slovenskými živnostníky. V pondělí 23. 3. spustila speciální program Hithit Antivir, ve kterém můžou ve velice rychlé době získat peníze od svých minulých, současných i budoucích zákazníků. „Prolomili jsme všechna pravidla a formality, které jsme doteď od projektů vyžadovali. Jsme připraveni pomoct všem, kdo to v souvislosti s COVID-19 potřebují,“ říká Aleš Burger z Hithit.cz. Tyto peníze navíc nemusí nikomu vracet.

Hithit.cz zareagoval na kritickou situaci mezi českými a  slovenskými živnostníky, kteří v důsledku pandemie a vládních opatření museli dočasně zavřít podnikání. Oslovuje podnikatele z turistického ruchu, majitele restaurací, bister, kaváren, ubytování, kadeřnictví, barber shopů, lidi, které živí kultura, sport, provozující wellness a všechny ostatní, kteří byli ovlivněni nouzovým stavem.

Do programu už se zapojují první podnikatelé. „Všem se budeme věnovat přednostně, jejich projekty spustíme do 24 hodin, pomůžeme jim s  přípravou, netrváme na tom, aby nám dodali video, širokou paletu odměn, projekt můžou dokončit ve zkrácené době 14 dní a mají možnost si nastavit nižší cílovou částku než 50 tisíc korun,“ vypočítává Aleš Burger rozdíl oproti běžným formalitám na Hithit.cz.

Reklama
Know

Narozdíl od státních ekonomických návrhů na zmírnění dopadů krize peníze získané na Hithitu živnostníci nebudou muset vracet. Musí ovšem dostát svým závazkům vůči podporovatelům, zákazníkům. Prostředky z Hithitu můžou mít do jednoho měsíce od založení projektu.

Crowdfundingový portál Hithit.cz od spuštění v roce 2012 pomohl na svět tisícům projektů. Tenisky Bohempia vybraly téměř čtyři miliony korun, divadlo Jatka78 skoro dva a půl milionu korun, projekt Bezobalu přes milion korun, botoponožky Skinners získaly také přes milion korun.

„Protože si nesmírně vážíme nasazení zdravotníků, za každých sto korun proživnostníky pošleme dvě koruny společnosti pro boj s plicní rakovinou Oxyprotect, která nakupuje lékařům přístroje a  vybavení nezbytné pro léčbu COVID-19,“ zavazuje se za společníky firmy Aleš Burger.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)