Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dobrých stratégů je u nás pět a půl. „Firmy chtějí řešit chyby produktů lepším bannerem“

Málokterý zadavatel je skutečně ochotný platit za stratéga či strategický tým. Podle agentur je to tím, že si klienti často myslí, že strategii nepotřebují a pokud sama agentura tvrdí opak, je to její problém a měla by si ho vyřešit sama.

Jakub Petřina, ředitel marketingu a nových služeb Air Bank, říká: „Ne každý klient si dokáže představit, jaký užitek by stratég přinesl jemu respektive jeho značce.“

Správná práce strategického plánovače totiž naprosto neodpovídá instantním představám o marketingu. „Je zdlouhavá a drahá, a prorůstá celou firmou, čili zasahuje do produktu, prodeje a tak dále. To jsou sféry, kam firmy odmítají reklamní agentury připustit, a nutí je, aby chyby produktu vyřešily lepším bannerem,“ dodává Pavel Hacker, brand manažer Livesportu.

Reklama
ČEZ

Řadu dalších názorů ze strany zadavatelů i agentur na téma, proč je na českém trhu tak málo dobrých strategických plánovačů, najdete v novém vydání magazínu MAM.

Celý článek si můžete přečíst v týdeníku Marketing & Media, který vychází v pondělí 23. 3. Přeplatit si ho můžete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)