Letošní kampaň od agentury Outbreak pro pracovní portál Jobs.cz má za cíl narušit přesvědčení o spokojenosti v současném zaměstnání. Kampaň zahrnuje kromě úspěšného videoklipu „Čas na změnu“ (téměř 750 tisíc zhlédnutí na YouTube) také OOH nosiče. Byly vytvořeny desítky lokalizovaných kreativ v Praze, Brně a v Ostravě. Správné místo, minimalistický styl a trefný headline měly za cíl nahlodat správnou cílovku ve správný okamžik a správným sdělením.
Plochy vybrané ve spolupráci s MediaFish a BigMedia jsou primárně v okolí byznyscenter a tam, kde mají lidé dostatek času na přečtení delšího textu. Tedy hlavně CLV na frekventovaných zastávkách a na přestupech. Těmto místům byla přizpůsobena kreativa a dále vzniklo několik headlinů pro hlavní dopravní tepny. Třeba na Nuselském mostě si mohli lidé v ranní špičce přečíst „Právě v koloně vám může dojít, že se váš život nikam neposouvá“. Vzhledem k cílové skupině se také využily plochy v Pendolinu, ve VIP fitness centrech a na squashových kurtech.
Umístění v okolí byznyscenter i přímo v nich bylo vzhledem k cílové skupině – víceméně spokojení a zkušení zaměstnanci – záměrné. Kampaň ve výsledku zafungovala výborně. Dokonce se ozvali z jednoho byznyscentra s prosbou o stažení kreativy z výtahů, protože se báli hromadného exodu svých zaměstnanců.
Autor pracuje v agentuře Outbreak
Bigboard vedle hlavního dopravního tahu se sloganem, který nelze v ranní zácpě nazvat jinak než čirou provokací.
Provokativní slogany Jobs.cz se objevují i na dalších místech, kudy lidé chodí často právě do práce.
Foto: Outbreak