Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na FB dominuje organický obsah

Engage zahájila keynote speech zakladatele pořádajících Socialbakers, Jana Řežába. Kromě rodiny a přátel lidé na sociálních sítích nejvíce věří influencerům, a pokud chtějí značky uspět, musí se s youtubery a dalšími on-line celebritami pracovat.

Facebook je stále místem, kam si lidé chodí pro nejvíce informací. Obsah značek objevující se v newsfeedu zabírá mezi 24-29 procenty a zbytek tvoří obsah od ostatních uživatelů. Pouze desetina obsahu je přitom placeného, z čehož se ale lidem ukážou pouhá tři procenta. Zbytek stále tvoří organické příspěvky.

Proto Socialbakers přichází s novým nástrojem News Feed Pulse, který má pomoct značkám vrátit se ke kořenům a zjistit, kdy je nejlepší publikovat brandovaný obsah a jak ho podpořit.

Reklama
ČEZ

Na sítě jdou i státní instituce

Dalším silným tématem byl tzv. ,employee engagement‘. Lidé už příliš nevěří reklamám a brandovanému obsahu, ale stále dají na své přátele. Podle Alexe Onishe z L’Oréalu a Maze Nadjma ze SoAmpli není nic jednoduššího než proměnit v ambasadory značky vlastní zaměstnance, kteří jsou autentičtí a věří jim i jinak skeptičtí zákazníci. Podle Oliviera Roberta-Murphyho z Universal Music se podaří proměnit zákazníka ve fanouška, jen když se komunikuje produkt, který opravdu chce. Významně pomoct ale může hudba, protože dokáže vyvolat emoce. Dalším trendem je využití sítí veřejnými institucemi, jak potvrdily příspěvky Stevena Mehringera z NATO, Alexe Aylinga z BBC nebo Conrada Birda z kampaně Great Britain.

Autor působí jako social media specialist v Triad Advertising


Engage se tentokrát konala v Museum of London. Jedním z hlavních řečníků byl Conrad Bird z kampaně Great Britain. Ukazoval, že i státní instituce se učí velmi efektivně propagovat svoji práci na sociálních sítí.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)