Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Originální i praktické. Je to na vás

Lahví vína rozhodně nikoho neurazíte. A když si dáte na jejím výběru záležet a budete za ni taky ochotni pořádně zaplatit, milovníkovi vína – a těch je ve firmách na vyšších postech požehnaně – můžete dokonce udělat i nefalšovanou radost.

Ale podle lidí z agentur, které ve druhé polovině roku nabízejí firmám vánoční reklamní předměty, můžete ovšem uspět i s podstatně obyčejnějšími věcmi.

„Naše tipy? Třeba reklamní porcelánové hrnky české výroby s hydroglazurou vně i uvnitř hrnku, dřevěná bonboniéra Wood s laserovým značením plná českých pralinek nebo kolekce reklamních předmětů v nezaměnitelném designu Color Gifts s novými designy powerbank či termoskami,“ říká Gabriela Jiroutová, která vede obchodní tým společnosti Jirout reklamy.

Reklama
ČEZ

Dodává, že za velmi příjemné překvapení považuje i porcelánové hrnky z české porcelánky Thun. „Porcelánka Thun přišla s líbivými a cenově dostupnými českými hrnky pro reklamní trh a my jsme propadli jejich kouzlu. Velice rádi je nabízíme pro jejich design, kvalitu a samozřejmě český původ,“ říká Jiroutová s tím, že takový hrnek je v základním provedení kompletně bílý, ale díky tiskové metodě hydroglazury ho lze kompletně zabarvit. Color Gifts je zase označení pro kolekci kancelářských a outdoor reklamních předmětů v nádherně sytých barvách.

Agentura Brand Concept je pyšná na svou dlouhodobou spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem a novou kolekci Teribear Limited Edition, která má udělat radost obdarovanému, ale zprostředkovaně i dětem, kterým nadace pomáhá.

Jiné vychytávky – konkrétně stylové kalendáře – zase připravila společnost Presco Group.

Další tipy na vánoční dárky najdete na následujících stránkách.

Foto: Shutterstock

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)