Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. E15 mění poprvé logo i design

Osm let od svého vzniku se ekonomický deník E15 poprvé rozhodl pozměnit své logo a celkový design. Cílem změny má být „provzdušnění“ titulu i větší čtenářský komfort při čtení na mobilních zařízeních. „S moderním designem přichází větší pestrost, atraktivita a cílení na ještě širší čtenářskou obec. Respektujeme také čas svých čtenářů, takže se nadále držíme hesla 15 minut pro ekonomiku a byznys,“ nechala se slyšet šéfredaktorka deníku Tereza Zavadilová. Novou podobu E15 bude doprovázet marketingová kampaň na stránkách deníků, týdeníku Euro od stejného vydavatele i v Českém rozhlase, rádiu Expres, v rámci on-line titulů a sociálních sítí vydavatelství Mladá fronta.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)