Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Volkswagen. Das Problem. Gas Auto. Na Facebooku HN.

Vojtěch Rybák Problém jsou tyhle normy a sekýrování automobilek i motoristů. Tohle je zásadní problém.

Jiří Cee To je tak, když se soudruzi rozhodnou vyhlásit válku přírodním zákonům. A firma je pak nucena předstírat, že nad nimi zvítězila.

Helena V. Olomouc Zde nejde o to, zda-li letadlo či jiná auto-značka vpouští do ekologického systému více či méně emisí. Jde zde o to, že firma úmyslně podváděla kontrolní orgány a tím i spotřebiče. To, že i jiné automobilky v tomto i jiném směru podvádějí, je veřejným tajemstvím. Kauzou VW se spustí řetězec náprav, možná žalob a odškodnění. A to je v pořádku.

Reklama
ČEZ

Josef Lebduška Nejde jen o VW. Dělají to všechny automobilky. Prostě přírodní zákony platí a žádnou směrnicí se nezmění. To si jenom přiblblí ekoteroristé myslí.

Tomáš Fidler Radši budu mít auto s vyššími emisemi než auto, ve kterém se můžu zabít kvůli zaseknutému plynovému pedálu, nebo auto s problematickými airbagy.

Kateřina Čiperová Uměle vytvořená bublina a likvidace konkurence. Ford potřebuje více prodávat ve Spojených státech. Ty jejich blbý emise. Dávají do aut filtry pevných částic na snižování emisí a pak nefunguje celé auto.

Robert Šimek Asi není úplně v pořádku, když podvádí renomovaná nadnárodní firma, která se ohání slogany o corporate social responsibility.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)