Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Využívání věrnostních karet

Minule jsme informovali, že většina lidí v on-line populaci vlastní věrnostní kartičku do některého z českých obchodů. Podívejme se nyní na to, jak jsou věrnostní karty využívány. Každý druhý vlastník těchto karet říká, že ty, které má, používá při každém nákupu. Každý třetí se je snaží pokaždé využít, ale občas se mu stane, že je nemá s sebou při nákupu, a každý desátý používá jen kartičky do několika oblíbených obchodů. Ostatní je uplatňují příležitostně nebo vůbec (viz graf). Podíváme-li se na používání karet z hlediska pohlaví a věku, tak lze říci, že mírně disciplinovanějšími uživatelkami jsou ženy a lidé ve věku 35-44 let. A do jaké míry nás ovlivní skutečnost, že do některého obchodu máme věrnostní kartu, při samotném nákupu? Nakoupíme spíše v obchodě, kam kartu máme, anebo na tom nezáleží? Dvě třetiny uživatelů karet souhlasily s tím, že vlastnictví věrnostní kartičky určitého obchodu motivuje k nákupu v tomto obchodě na rozdíl od toho, kam kartu nemají.

Q: Uvedl/a jste, že máte věrnostní kartičku. Prosíme přečtěte si následující výroky a označte jeden, který nejvíce vystihuje vaši situaci.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních dat z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
MMcite

 

 

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)