Reklama
Megaboard

Využívání věrnostních karet

Minule jsme informovali, že většina lidí v on-line populaci vlastní věrnostní kartičku do některého z českých obchodů. Podívejme se nyní na to, jak jsou věrnostní karty využívány. Každý druhý vlastník těchto karet říká, že ty, které má, používá při každém nákupu. Každý třetí se je snaží pokaždé využít, ale občas se mu stane, že je nemá s sebou při nákupu, a každý desátý používá jen kartičky do několika oblíbených obchodů. Ostatní je uplatňují příležitostně nebo vůbec (viz graf). Podíváme-li se na používání karet z hlediska pohlaví a věku, tak lze říci, že mírně disciplinovanějšími uživatelkami jsou ženy a lidé ve věku 35-44 let. A do jaké míry nás ovlivní skutečnost, že do některého obchodu máme věrnostní kartu, při samotném nákupu? Nakoupíme spíše v obchodě, kam kartu máme, anebo na tom nezáleží? Dvě třetiny uživatelů karet souhlasily s tím, že vlastnictví věrnostní kartičky určitého obchodu motivuje k nákupu v tomto obchodě na rozdíl od toho, kam kartu nemají.

Q: Uvedl/a jste, že máte věrnostní kartičku. Prosíme přečtěte si následující výroky a označte jeden, který nejvíce vystihuje vaši situaci.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních dat z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále