Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vodafone si už potřetí obouvá kecky

Přestože o reklamní komunikaci mobilního operátora Vodafone pečuje už víc než dva roky tým McCann Red, který vytvořila agentura McCann Praha, firma se už podruhé vrací ke komunikačním motivům, které navrhla ještě její předchozí agentura, a sice Team Red agentury Young & Rubicam. V kampani, kterou Vodafone spustí 16. února, tak opět ožívají populární animované mluvící kecky. Firma se k nim od jejich premiéry v roce 2011 vrací už podruhé.

Propagují předplacené karty

Kampaň propaguje balíčky k předplaceným kartám, které nabízejí data, neomezené volání a SMS. Zimně naladěné kecky se podle mluvčí Vodafonu Adély Konopkové dostanou na televizní obrazovky, do rádií, on-line médií i na nosiče out-of-home médií. Režisérem spotů je Daniel Bird a svůj hlas keckám opět propůjčila herečka Anna Geislerová. Plánování a nákup médií zajišťuje mediální agentura OMD.

Vodafone využil motiv kecek už pro svou loňskou letní kampaň, kdy tyto plátěné mluvící boty propagovaly nové balíčky s neomezeným voláním pro předplacené karty.

Reklama
ČEZ

„Nadčasový koncept“

Začátek tohoto konceptu se ale počítá už od léta roku 2011, kdy pro tohoto mobilního operátora pracoval ještě speciální tým agentury Young & Rubicam. Původní kampaň od Team Red byla zaměřena na zvýšení prodeje předplacených karet Vodafonu s přednastaveným benefitem víkendového volání zdarma. Už tehdy byla stejně jako dnes nasazena v televizi, v rádiu, v tisku a v out-of-home reklamě.

„Jsme velmi rádi, že Vodafone po třech letech navázal na kampaň Kecky, kterou jsme pro klienta navrhli a zrealizovali, a dále ji rozvíjí. Věříme, že současná kampaň bude díky nadčasovému konceptu stejně úspěšná jako ta původní,“ dloubl si lehce už loni v létě Svatopluk Jírů, head of group agentury Young & Rubicam Prague.

McCann se stal agenturou Vodafonu v prosinci roku 2012, ve finále tendru tehdy porazil agentury Young & Rubicam, LoweKonektor.


Staronový motiv propaguje balíčky k předplaceným kartám.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)