Alkoholický likér Jägermeister pokračuje v sérii utajovaných akcí podle konceptu Undercover Games, kterým se snaží oslovit jednotlivé subkultury mladých. Po loňském psychobilly večírku v Martinickém paláci na Pražském hradě (viz M&M 19/2014) se další lokací pro party, která se tentokrát nesla v hiphopovém stylu, stala historická budova pražského hlavního nádraží.
Filozofií UG je, že účastníci dopředu neznají místo konání, které navíc musí splňovat unikátní podmínku – ještě nikdy se tam podobná kulturní akce nesměla konat. Zájemci se potřebné informace, tedy čas, místo a zvolený hudební styl, dozvědí z indicií zveřejňovaných na sociální síti Snapchat – její využití je v prostředí tuzemského on-line marketingu stále ještě ojedinělé.
Únorových UG se zúčastnilo něco málo přes tisíc návštěvníků, což je oproti loňskému ročníku více než dvojnásobek. „Loni jsme si při rozjezdu celého projektu říkali, že bude trvat aspoň tři nebo čtyři eventy, než budeme mít vyprodáno. A podařilo se nám to už na druhé edici,“ pochvaluje si junior brand manager Jägemeisteru Stefan Motika. Značka patří do portfolia společnosti Rémy Cointreau.
Celý koncept UG je ryze český projektem i nápadem. „Na eventu jsme letos přivítali i některé kolegy z jiných zemí a jsme sami zvědaví, jestli bude někdo z nich chtít adaptovat UG i u sebe,“ dodává Motika. Produkci akce zajišťuje pro Jägermeister agentura Šafy production, o digitální komunikaci se stará TL5 a PR aktivity má na starosti agentura nedori.
Zaměření příštích UG je samozřejmě zatím tajné, Motika slibuje představit další ze zájmových subkultur a také z ní plynoucí povinný dresscode. „Mohu prozradit pouze datum 29. května 2015,“ směje se Motika, kterému akce splnila sen – jeho značka začala budovat kromě jiného i vlastní eventy, o které mají lidi zájem a rádi se jich účastní.
Hlavním tahákem byla unikátní kombinace rapera Vladimira 518 a kapely Rocket Dogz.