Spořitelna slaví 190. výročí

Minulý týden uvedla Česká spořitelna kampaň ke 190. výročí svého působení v Česku, která by se měla promítnout do celého roku. Její nadlinku tvoří půlminutový spot, který vytvořila reklamní agentura Young & Rubicam v režii Tomáše Mašína. Výroba spotu, za nímž se skrývá spousta trikové a postprodukční práce, trvala dva a půl měsíce. Spot má být výjimečný tím, jak vznikal, tedy náročnou technikou časosběru, a také propracovaností s důrazem na historické detaily, na nichž kreativci spolupracovali s historiky. Production design řídila Markéta Kořínková.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist