Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spořitelna slaví 190. výročí

Minulý týden uvedla Česká spořitelna kampaň ke 190. výročí svého působení v Česku, která by se měla promítnout do celého roku. Její nadlinku tvoří půlminutový spot, který vytvořila reklamní agentura Young & Rubicam v režii Tomáše Mašína. Výroba spotu, za nímž se skrývá spousta trikové a postprodukční práce, trvala dva a půl měsíce. Spot má být výjimečný tím, jak vznikal, tedy náročnou technikou časosběru, a také propracovaností s důrazem na historické detaily, na nichž kreativci spolupracovali s historiky. Production design řídila Markéta Kořínková.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)