Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Řetězec hledá kreativku

Americký řetězec s potřebami pro domácnost a kutily Ace Hardware rozjíždí prokurou kontrolované výběrové řízení na kreativní agenturu. Informoval o tom s odvoláním na „dobře informované zdroje“ týdeník Advertising Age. Stávajícím partnerem řetězce je agentura GSD&M z holdingu Omnicom, která ho vyhrála už v roce 2009. Média – jež by neměla být součástí tendru – nakupuje od roku 2013 mediálka Spark ze skupiny Publicis Groupe. Řetězec, který je u nás zcela neznámý, není zdaleka zanedbatelným zadavatelem inzerce. Za prvních deset měsíců loňského roku jeho monitorované výdaje činily 58,7 milionu dolarů.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu