Puma věří pohádkám

Německá sportovní značka Puma se rozhodla oslovit dětské publikum prostřednictvím kolekcí s populárními postavičkami studií Warner Bros. – Spidermanem a dvojicí Tom a Jerry. Zatímco tepláky a trička s kocourem a myší budou v prodeji na všech trzích, kde je Puma zastoupena, o kolekci s pavoučím mužem budou ochuzeny americký a kanadský trh. Generální ředitel Pumy Reinhard Dischner pro Marketing Week uvedl, že se v historii značky jedná o vůbec první licenční smlouvu exkluzivně zaměřenou na nejmladší cílovou skupinu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia