Nezisková organizace a sdružení mladých profesionálů v branži public relations PR Klub zveřejnila program svých aktivit pro jarní sezonu 2015. Ve druhé polovině února třeba proběhne jednodenní workshop týkající se anket a výzkumů, jejich přípravy a využití v PR praxi či při vyhodnocování kampaní. Vystoupí na něm Ivan Tomek z MR Think, Petra Průšová z Millward Brown, Jan Tuček ze STEM/MARK či Hana Huntová ze sdružení SIMAR.
Zkušený novinář Bohuslav Bohuněk zase povede v březnu podvečerní seminář s názvem Čím štvou PRisté novináře, v němž se pokusí shrnout nejběžnější, ale i nejkřiklavější chyby, kterých se pracovníci PR ve své praxi dopouštějí. To by mohlo být docela veselo, ovšem jak pro koho. A taky uvidíme, zdali mu jeden podvečer na tak výživné téma může vůbec stačit.
22. dubna budou v rámci standardního programu PR Klubu zveřejněny výsledky soutěže firemních publikací Zlatý středník. Ze vzdělávacích aktivit ještě v červnu proběhne jednodenní workshop zaměřený na PR neziskových organizací a na společenskou odpovědnost firem.
Ale to není všechno. V květnu se bude konat speciální jednodenní akce s pracovním názvem Politické PR, jejímž hlavním aktérem bude patrně nejznámější český politický lobbista Miroslav Šlouf.
„Při nástupu do vedení klubu jsme si vytyčili, že budeme na přednášky zvát takové osobnosti, které bychom si sami rádi přišli poslechnout, které by nás samotné zajímaly,“ říká místopředsedkyně PR Klubu Gabriela Bechynská. „Miroslav Šlouf mezi takové lidi patří, a ať už ho vnímáme tak či onak, je to host bezpochyby exkluzivní, kterého jen tak otevřeně mluvit o kampaních, na kterých se podílel, neuslyšíme,“ dodává Bechynská.
Tak dobře. Ovšem, odhalí starý pes mladým píáristům ze svých čar a kouzel něco skutečně podstatného?
Mladí píáristé se rozhodli pozvat starého psa. V květnu na akci PR Klubu vystoupí Miroslav Šlouf.