Po úspěšné vánoční kampani propagující LTE (mimo jiné zvítězila v Hodnocení reklamy – viz M&M 6/2015) chce O2 Czech Republic představit nový koncept ATL komunikace. „Poslední tři televizní kampaně O2, které vytvořil náš interní tým, vykazují silnou odezvu a zájem o produkt podpořený vysokou líbivostí i mírou message delivery. Ale nebyly dostatečně výrazné a nedosahovaly žádoucího zapojení. A na změnu těchto faktorů se teď chceme zaměřit,“ popisuje výchozí situaci marketingový ředitel operátora Ondřej Křivka.
Nový positioning značky O2
Podle Křivky sice loňské kampaně splnily nastavené obchodní cíle, ale postrádaly konzistentní brand story. „Kromě příběhu jsme řešili i positioning značky, a to nejen vůči zákazníkům, ale i interně směrem k zaměstnancům,“ vysvětluje Křivka.
V únoru proto O2 představí změněný koncept komunikace. Vychází z faktu, že Češi vykazují ve vztahu k technologiím vysokou míru konzervativnosti a jen pomalu se přizpůsobují trendům nejen v oblasti komunikace. „Proto chceme naše zákazníky motivovat k tomu, aby společně s námi objevovali, co všechno se dá s našimi produkty dělat, nakolik jim mohou usnadnit život a co všechno nabízíme,“ tvrdí Křivka.
Aktuální kampaň se bude skládat ze tří spotů a jednoho sponzorského vzkazu, které budou nasazeny postupně od poloviny února. Natáčelo se v produkci Dawson na čtyřech lokacích, kromě pražského KD Vltavská třeba na Malé Skále v severních Čechách.
Režie se ujal zkušený Rob Blishen, zbytek obsazení tvořili čeští herci. Kampaň, která vznikla kompletně in-house, bude kromě televize využívat internet, print a in-store, jako doplněk pak outdoorové plochy. Nového pojetí by se měl dočkat i on-line, kde chce O2 sázet více na tvorbu vlastního obsahu.
Nové spoty O2 vytvořil interní tým a vznikaly v produkci Dawson pod taktovkou zkušeného britského režiséra Roba Blishena.