Metaxa odstartovala aktivační soutěž s ústředním tématem výhry domácí party v Metaxa Partyhausu. Akce, kterou pro majitele značky Metaxa, společnost Rémy Cointreau, připravuje agentura TL5 Digital, poběží v pěti etapách celý rok. „První kolo začalo už 1. února geolokační soutěží. Soutěžící byli vyzváni prostřednictvím Facebooku, aby na zadaných souřadnicích hledali čtyři krabičky s klíči od Metaxa Partyhausu. Všechny klíče našli do 40 minut,“ vysvětluje manažerka značky Mária Hrablíková. Firma tak dál rozvíjí loňský koncept podpory domácích party, ke kterému využívá svůj Metaxa Partyhaus – ostře žlutý obří kontejner se zařízením luxusního obýváku a především nekonečnou zásobou pití, který byl aktuálně přestěhován ze Strahova pod žižkovskou věž.