Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Metaxa hraje o partyhaus

Metaxa odstartovala aktivační soutěž s ústředním tématem výhry domácí party v Metaxa Partyhausu. Akce, kterou pro majitele značky Metaxa, společnost Rémy Cointreau, připravuje agentura TL5 Digital, poběží v pěti etapách celý rok. „První kolo začalo už 1. února geolokační soutěží. Soutěžící byli vyzváni prostřednictvím Facebooku, aby na zadaných souřadnicích hledali čtyři krabičky s klíči od Metaxa Partyhausu. Všechny klíče našli do 40 minut,“ vysvětluje manažerka značky Mária Hrablíková. Firma tak dál rozvíjí loňský koncept podpory domácích party, ke kterému využívá svůj Metaxa Partyhaus – ostře žlutý obří kontejner se zařízením luxusního obýváku a především nekonečnou zásobou pití, který byl aktuálně přestěhován ze Strahova pod žižkovskou věž.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)