Reklama
Megaboard

Metaxa hraje o partyhaus

Metaxa odstartovala aktivační soutěž s ústředním tématem výhry domácí party v Metaxa Partyhausu. Akce, kterou pro majitele značky Metaxa, společnost Rémy Cointreau, připravuje agentura TL5 Digital, poběží v pěti etapách celý rok. „První kolo začalo už 1. února geolokační soutěží. Soutěžící byli vyzváni prostřednictvím Facebooku, aby na zadaných souřadnicích hledali čtyři krabičky s klíči od Metaxa Partyhausu. Všechny klíče našli do 40 minut,“ vysvětluje manažerka značky Mária Hrablíková. Firma tak dál rozvíjí loňský koncept podpory domácích party, ke kterému využívá svůj Metaxa Partyhaus – ostře žlutý obří kontejner se zařízením luxusního obýváku a především nekonečnou zásobou pití, který byl aktuálně přestěhován ze Strahova pod žižkovskou věž.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále