Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Litovel vsadil na spotřebitelské historky od piva

Na počátku stála úvaha: Jak zaujmout běžného konzumenta piva Litovel, aby vložil svůj čas v hospodě či při nákupu do „nepivní“ aktivity, a zároveň ho sblížit s celkovou nadlinkovou komunikací a claimem U NÁS dnes platí děda? (jehož autorem je agentura Comtech). Pivovar, ve spolupráci s PR agenturou ADison, přišel s konceptem spisovatelské soutěže propojené komunikační linií U NÁS. Ta je naplňována i dalšími slogany, např. U NÁS Gustav vládne silou, U NÁS plot sousedy spojuje.

Spolupráce s přesahem

U nás, to je všude tam, kde si pochutnáte na litovelském pivu. Přičemž snad každý má svého ‚dědu‘, který má plné kapsy skvělých hospodských historek,“ nastiňuje ústřední ideu Markéta Václavková, vedoucí marketingu Pivovaru Litovel. Pointou soutěže bylo sesbírání historek s odměnou 10 000 Kč pro deset nejlepších z nich. Spotřebitelská soutěž U NÁS dnes platí děda probíhala od 1. 7. do 31. 8. 2014 jak ve vybraných provozovnách s litovelským pivem, tak i v maloobchodě. Podmínkou účasti v soutěži bylo potvrzení konzumace piv značky Litovel do soutěžní karty, již účastníkovi poskytl personál restaurace. Do stejné soutěžní karty pak účastníci starší osmnácti let vepsali svůj příběh. V případě maloobchodu pak bylo podmínkou zaslat spolu s příběhem i víčka od lahví piva Litovel. Kampaň probíhala v regionu Olomouckého kraje, pro komunikaci soutěže byly zvoleny zejména kanály v místě prodeje, regionální printová a on-line podpora.

Do pivovaru přišly stovky historek, z nichž porota vybrala autory deseti nejpoutavějších, kteří obdrželi pozvání na slavnostní prosincové předání šeků přímo v Pivovaru Litovel. Pět výherců se rekrutovalo z účastníků soutěže v gastro provozovnách, pět z maloobchodu. „Naším cílem bylo ukázat spotřebitelům, že komunikace U NÁS je i o nich samotných, jejich příbězích…,“ podotýká Alžběta Pavlínová z PR agentury ADison.

Reklama
ČEZ

Slavnostní předání deseti šeků proběhlo přímo v Pivovaru Litovel za účasti sládka Petra Kosteleckého, který skupinku vítězů s jejich rodinami provedl celým pivovarem.

Pivovar Litovel hodlá s konceptem U NÁS pracovat i nadále a prostředí Pivovaru Litovel ještě více otevřít lidem. „V brzké budoucnosti bychom chtěli více rozvíjet destinační marketing a tím zvýšit návštěvnost našeho pivovaru,“ upřesňuje Markéta Václavková.

zpracováno dle textu agentury ADison


Slavnostní předávání šeků výhercům soutěže U NÁS DNES PLATÍ DĚDA v Pivovaru Litovel. V popředí vedoucí marketingu Pivovaru Litovel M. Václavková a sládek Petr Kostelecký

Reklama
Know
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)