Reklama
Megaboard

Kdo zpropaguje farmáře?

Ministerstvo zemědělství ČR vypsalo otevřené výběrové řízení na veřejnou zakázku s názvem Zajištění komplexní organizace a prezentace projektu „Poznej svého farmáře 2015“. Komunikační agentury mohou posílat své soutěžní návrhy do 9. března. Předpokládaná hodnota zakázky je 3,9 mil. Kč bez DPH. Předmětem zakázky je komplexní organizační zajištění, PR a propagace 13 půldenních akcí na malých rodinných farmách v České republice. Zakázka bude rozdělena na projekty pro kraje v Čechách a na Moravě. Akce jsou určeny pro širokou veřejnost s předpokládanou návštěvností cca 300-500 lidí na akci. „Projekt je cílen na opravdu drobné zemědělce, kteří mají rostlinnou a živočišnou výrobu a zároveň vytvářejí i konečnou potravinu,“ vysvětluje ministr Marian Jurečka.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále