Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo zpropaguje farmáře?

Ministerstvo zemědělství ČR vypsalo otevřené výběrové řízení na veřejnou zakázku s názvem Zajištění komplexní organizace a prezentace projektu „Poznej svého farmáře 2015“. Komunikační agentury mohou posílat své soutěžní návrhy do 9. března. Předpokládaná hodnota zakázky je 3,9 mil. Kč bez DPH. Předmětem zakázky je komplexní organizační zajištění, PR a propagace 13 půldenních akcí na malých rodinných farmách v České republice. Zakázka bude rozdělena na projekty pro kraje v Čechách a na Moravě. Akce jsou určeny pro širokou veřejnost s předpokládanou návštěvností cca 300-500 lidí na akci. „Projekt je cílen na opravdu drobné zemědělce, kteří mají rostlinnou a živočišnou výrobu a zároveň vytvářejí i konečnou potravinu,“ vysvětluje ministr Marian Jurečka.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)