Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

JWT už je součástí Y&R Group

Agentura JWT se stala definitivně novou značkou skupiny Young & Rubicam Group. Funkci CEO JWT přejímá Svatopluk Jírů, který nadále zůstává také výkonným ředitelem skupiny Young & Rubicam Group. Chief financial officerem JWT bude dosavadní finanční ředitel Young & Rubicam Group Josef Janoušek. Vlastní tým JWT zatím žádné zásadní změny nečekají.

„Celou agenturu i s klienty přejímáme ve stavu, v jakém je. Zachováváme její značku i právní identitu. Jediný rozdíl je v tom, že dřív reportovala své výsledky vídeňskému vedení a teď bude fungovat pod vedením pražské Young & Rubicam Group,“ uvedl pro M&M Svatopluk Jírů.

Klienti si nekonkurují

Mezi klienty JWT patří na českém trhu mimo jiné společnosti Nestlé, Bayer, Bohemia Sekt, Mazda, ShellMondelez. Žádný z klientů této agentury není podle Jírů v současnosti konkurentem stávajících klientů agentur spadajících pod Young & Rubicam, takže změnu neprovází nikde konflikt zájmů. JWT se přestěhovala na adresu Young & Rubicam už před více než rokem, v současnosti došlo k dovršení této změny i po obchodní stránce. „Pokud počítáme s nějakými změnami, budou spíš procesní. Na komentování možných personálních změn je zatím příliš brzy,“ řekl Jírů.

Reklama
ČEZ

Šest agentur ve skupině

Skupina Young & Rubicam Group tak v současnosti zahrnuje už šestici agentur, přičemž hned dvě z nich – JWT a digitální Swimming Pool, který založili bývalí zaměstnanci Havas Worldwide Digital – se staly její součástí v letošním roce. Kromě nich tvoří skupinu ještě fullservisová komunikační agentura Young & Rubicam, agentura Sudler & Hennessey specializovaná na klienty z oblasti farmaceutického průmyslu, Red Fuse Prague pracující pro společnost Hills Pet Nutrition, která je součástí Colgate Palmolive, a agentura Labstore, jež pracuje pro GE Money Bank a kromě toho se specializuje na shopper marketing.


„Agenturu přejímáme ve stavu, v jakém je. Zachováváme její značku i právní identitu,“ říká šéf Y&R Group Svatopluk Jírů.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)