Agentura JWT se stala definitivně novou značkou skupiny Young & Rubicam Group. Funkci CEO JWT přejímá Svatopluk Jírů, který nadále zůstává také výkonným ředitelem skupiny Young & Rubicam Group. Chief financial officerem JWT bude dosavadní finanční ředitel Young & Rubicam Group Josef Janoušek. Vlastní tým JWT zatím žádné zásadní změny nečekají.
„Celou agenturu i s klienty přejímáme ve stavu, v jakém je. Zachováváme její značku i právní identitu. Jediný rozdíl je v tom, že dřív reportovala své výsledky vídeňskému vedení a teď bude fungovat pod vedením pražské Young & Rubicam Group,“ uvedl pro M&M Svatopluk Jírů.
Klienti si nekonkurují
Mezi klienty JWT patří na českém trhu mimo jiné společnosti Nestlé, Bayer, Bohemia Sekt, Mazda, Shell a Mondelez. Žádný z klientů této agentury není podle Jírů v současnosti konkurentem stávajících klientů agentur spadajících pod Young & Rubicam, takže změnu neprovází nikde konflikt zájmů. JWT se přestěhovala na adresu Young & Rubicam už před více než rokem, v současnosti došlo k dovršení této změny i po obchodní stránce. „Pokud počítáme s nějakými změnami, budou spíš procesní. Na komentování možných personálních změn je zatím příliš brzy,“ řekl Jírů.
Šest agentur ve skupině
Skupina Young & Rubicam Group tak v současnosti zahrnuje už šestici agentur, přičemž hned dvě z nich – JWT a digitální Swimming Pool, který založili bývalí zaměstnanci Havas Worldwide Digital – se staly její součástí v letošním roce. Kromě nich tvoří skupinu ještě fullservisová komunikační agentura Young & Rubicam, agentura Sudler & Hennessey specializovaná na klienty z oblasti farmaceutického průmyslu, Red Fuse Prague pracující pro společnost Hills Pet Nutrition, která je součástí Colgate Palmolive, a agentura Labstore, jež pracuje pro GE Money Bank a kromě toho se specializuje na shopper marketing.
„Agenturu přejímáme ve stavu, v jakém je. Zachováváme její značku i právní identitu,“ říká šéf Y&R Group Svatopluk Jírů.