Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zaujme Stream tím, co už dělají ostatní?

Největší internetová televize Stream.cz z portfolia Seznamu konečně představila nové pořady, které v uplynulých měsících tvořila se zcela novým týmem po odchodu producenta Lukáše Záhoře. Stream tak teď ukázal, čím chce navázat na úspěšné série jako Kancelář Blaník, Semestr nebo Kazmova One Man Show.

„Obsah je zaměřený na celou rodinu a generuje se z demografické skladby uživatelů Seznamu,“ popsal nový divácký potenciál Streamu obsahový ředitel Igor Kalaš. „Chceme, aby se záběr naší tvorby rozkročil trochu víc,“ dodala mluvčí Seznamu Aneta Kapuciánová.

Stream se bude nyní víc soustředit na vlastní seriálovou tvorbu, na niž láká především „klasické televizní diváky“. Ke spolupráci si vedení přizvalo zkušené televizní tvůrce, kterými jsou scenárista Rudolf Merkner (Vyprávěj, Bobule, Rafťáci), režisér Biser Arichtev (První republika, Vyprávěj) nebo bývalý dramaturg a moderátor ČT Aleš Ulm.

Reklama
ČEZ

Servis, zábava i poučení

Kromě hrané tvorby se televize zaměří na infotainment a publicistiku. V rámci většího zacílení na takzvané televizní publikum nabídne servisní magazíny, historická témata i zábavně naučné formáty.

Veškerá produkce má propojovat především hranou tvorbu a propagaci. Novinkou je i crossoverové sdílení obsahu, které umožní divákům, aby se s pořady setkali nejen v rámci internetu na platformě Stream.cz, ale i v Televizi Seznam nebo webu Proženy.cz, jehož je Seznam také vlastníkem.

Cílem jsou hlavně divačky

Vlajkovou lodí nového producentského týmu, který do televize přišel v prosinci 2017, má být seriál Kadeřnictví, který má také přilákat většinové publikum. „Chceme dát najevo, že na Streamu najdou lidé zábavu každý den, a to nejen díky seriálům, ale i novým pořadům,“ uvedl na tiskové konferenci šéfproducent Daniel Strejc, který vede segment hrané tvorby právě od prosince. „Šéfproducent je nová pozice na Streamu. Danielova hlavní úloha bude do Seznamu přinášet kvalitní seriálovou tvorbu i lákat zajímavé tváře,“ popsal už dřív jeho zadání ředitel obsahu Kalaš.

A to se podle všeho daří. Za seriálem Kadeřnictví stojí tým televizních matadorů, v hlavních rolích se objevují známé tváře ze seriálů Novy, Primy i ČT. „Dělat takový formát v tak malé stopáži a ještě v on-linu byla pro nás úplná premiéra,“ řekl scenárista Merkner o 20dílném seriálu.

Podle Strejce má „svým specifickým formátem nabídnout typ zábavy, na který doposud nebyli diváci v internetovém prostředí zvyklí“. Vysílat se bude od 14. května čtyřikrát týdně, vždy od pondělí do čtvrtka.

Škatulata, hejbejte se

Manévry, které se v poslední době dějí v prostředí internetových televizí, připomínají tak trochu hru „škatulata, hejbejte se“. Když bývalý šéf Streamu Lukáš Záhoř odešel z mediálního domu Seznam, zdálo se, že to televizi položí.

Poté, co se dohodl na spolupráci s Jakubem Havrlantem ze skupiny Mall Group, ho totiž následoval celý tvůrčí tým a Stream.cz přišel o zásadní tvůrce. Pro virtuální nákupní galerii Mall.cz mají vytvořit další internetovou televizi, která bude založena na hrané seriálové tvorbě. Inspirací je americký Amazon, který kromě prodeje zboží točí filmy a seriály.

Vedení Seznamu ale zachovalo chladnou hlavu a dohodlo se s producentem Strejcem, který už měl za sebou několik úspěšných filmů a v té době pracoval jako výkonný ředitel on-line videotéky Obbod. Stál za úspěšnými seriály jako Vyšehrad nebo Lajna. A jeden z jejich scenáristů Petr Kolečko se má v budoucnu také podílet na obsahu televize Stream.

Přesuny završila zpráva, že tým zatím bezejmenného projektu televize Mall.cz jako produktový manažer posiluje Adam Chudárek z Obbodu, který tam před necelým půl rokem nahradil právě Strejce.

Získat pro Stream „tváře“ a zaujmout ženské publikum. To byly hlavní úkoly pro tvůrce seriálu Kadeřnictví. Délka jednotlivých dílů se má pohybovat kolem šesti(!) minut. 
Foto: Stream.cz

Daniel Strejc (uprostřed) do Streamu přilákal ostřílené televizní tvůrce a známé herecké tváře. Na snímku s Filipem Vážanským (vlevo) a Igorem Kalašem.
Foto: Stream.cz

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)