Surfař, tenistka, cyklista anebo alpská lyžařka sdílí všichni jednu vášeň: jsou posedlí sportem. Reklamní klip výrobce slunečních brýlí Oakley ukazuje, co všechno tvrdou dřinu provází, od časného ranního vstávání přes zlomenou raketu až po neustálé pády do vody. A to všechno je naprosto v pořádku, uklidňuje píseň „It’s OK‘, jejíž recitativ a melodie celou kampaň doprovázejí. S nadhledem ilustruje, jak zapálený golfista tvrdí manželce, že pořád trčí v dopravní zácpě, ačkoliv ve skutečnosti zdolává sedmnáctou jamku na hřišti. Surfaře reklama vybízí, aby se vytratili z domova za svítání, když jejich partnerka ještě spí. A tenistky uklidňuje, že když je k lepšímu výkonu vybičuje sprosté klení, tak ať klidně nadávají. Protože ať už se učíte něco nového, nebo vám zrovna dává život za vyučenou, vždycky vás vášeň pro sport posune dál.
Jen na YouTube už má dvouminutová reklama Oakley přes 8,5 milionu zhlédnutí. Pro značku ji připravila agentura Wanda Paris. Uvidíte v ní snowboardistku Chloe Kimovou, cyklistu Marka Cavendishe nebo alpskou lyžařku Mikaelu Shiffrinovou.