Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Oakley chápe sportovce. Vzdává hold jejich vášni a dřině

Surfař, tenistka, cyklista anebo alpská lyžařka sdílí všichni jednu vášeň: jsou posedlí sportem. Reklamní klip výrobce slunečních brýlí Oakley ukazuje, co všechno tvrdou dřinu provází, od časného ranního vstávání přes zlomenou raketu až po neustálé pády do vody. A to všechno je naprosto v pořádku, uklidňuje píseň „It’s OK‘, jejíž recitativ a melodie celou kampaň doprovázejí. S nadhledem ilustruje, jak zapálený golfista tvrdí manželce, že pořád trčí v dopravní zácpě, ačkoliv ve skutečnosti zdolává sedmnáctou jamku na hřišti. Surfaře reklama vybízí, aby se vytratili z domova za svítání, když jejich partnerka ještě spí. A tenistky uklidňuje, že když je k lepšímu výkonu vybičuje sprosté klení, tak ať klidně nadávají. Protože ať už se učíte něco nového, nebo vám zrovna dává život za vyučenou, vždycky vás vášeň pro sport posune dál.

externí video: It’s OK | One Obsession – Oakley | feat. Chloe Kim, Bubba, Cavendish, Stale, Mikaela Shiffrin

Jen na YouTube už má dvouminutová reklama Oakley přes 8,5 milionu zhlédnutí. Pro značku ji připravila agentura Wanda Paris. Uvidíte v ní snowboardistku Chloe Kimovou, cyklistu Marka Cavendishe nebo alpskou lyžařku Mikaelu Shiffrinovou.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)