8. Bernard na stránkách New York Times

Americký deník The New York Times zaujala reklama pivovaru Bernard. Ten si v ní dělá legraci z kampaně #MeToo, která si klade za cíl odhalovat sexuální obtěžování. Humpolecký podnik se jí vysmívá s vizuálem s Babou Jagou z Mrazíka, u které je uveden hashtag #MeToo. Celé to doprovází tradiční text „Svět se zbláznil. Držte se…“. Autorka článku v NY Times si všímá toho, že majitel pivovaru Stanislav Bernard nazývá #MeToo „patologickou kampaní, která hraničí s hysterií“. List píše, že reakce Čechů na příspěvek na Facebooku, který daný vizuál propaguje, je převážně kladná. Zároveň je zmíněna kampaň na „feministickou edici“ piv, s níž se pivovar v loňské anketě Sexistické prasátečko dostal na 3. místo v hlasování odborné poroty za svou reklamu na černou dvanáctku. V článku se také objevuje informace o studii Eurobarometru, podle které si tři čtvrtiny Čechů myslí, že nejdůležitější rolí ženy je starat se o děti. Redaktorka taktéž připomíná, že v Česku je druhá největší propast mezi platy mužů a žen v rámci Evropské unie.

Baba Jaga na vizuálu Bernarda se Čechům spíš líbí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia