Americký deník The New York Times zaujala reklama pivovaru Bernard. Ten si v ní dělá legraci z kampaně #MeToo, která si klade za cíl odhalovat sexuální obtěžování. Humpolecký podnik se jí vysmívá s vizuálem s Babou Jagou z Mrazíka, u které je uveden hashtag #MeToo. Celé to doprovází tradiční text „Svět se zbláznil. Držte se…“. Autorka článku v NY Times si všímá toho, že majitel pivovaru Stanislav Bernard nazývá #MeToo „patologickou kampaní, která hraničí s hysterií“. List píše, že reakce Čechů na příspěvek na Facebooku, který daný vizuál propaguje, je převážně kladná. Zároveň je zmíněna kampaň na „feministickou edici“ piv, s níž se pivovar v loňské anketě Sexistické prasátečko dostal na 3. místo v hlasování odborné poroty za svou reklamu na černou dvanáctku. V článku se také objevuje informace o studii Eurobarometru, podle které si tři čtvrtiny Čechů myslí, že nejdůležitější rolí ženy je starat se o děti. Redaktorka taktéž připomíná, že v Česku je druhá největší propast mezi platy mužů a žen v rámci Evropské unie.
Baba Jaga na vizuálu Bernarda se Čechům spíš líbí.