Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Bernard na stránkách New York Times

Americký deník The New York Times zaujala reklama pivovaru Bernard. Ten si v ní dělá legraci z kampaně #MeToo, která si klade za cíl odhalovat sexuální obtěžování. Humpolecký podnik se jí vysmívá s vizuálem s Babou Jagou z Mrazíka, u které je uveden hashtag #MeToo. Celé to doprovází tradiční text „Svět se zbláznil. Držte se…“. Autorka článku v NY Times si všímá toho, že majitel pivovaru Stanislav Bernard nazývá #MeToo „patologickou kampaní, která hraničí s hysterií“. List píše, že reakce Čechů na příspěvek na Facebooku, který daný vizuál propaguje, je převážně kladná. Zároveň je zmíněna kampaň na „feministickou edici“ piv, s níž se pivovar v loňské anketě Sexistické prasátečko dostal na 3. místo v hlasování odborné poroty za svou reklamu na černou dvanáctku. V článku se také objevuje informace o studii Eurobarometru, podle které si tři čtvrtiny Čechů myslí, že nejdůležitější rolí ženy je starat se o děti. Redaktorka taktéž připomíná, že v Česku je druhá největší propast mezi platy mužů a žen v rámci Evropské unie.

Baba Jaga na vizuálu Bernarda se Čechům spíš líbí.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)