3. Kampaň na Newsweek bodovala i v The One Show

Tři ocenění v prestižní soutěži The One Show. Tak končí spanilá jízda série printových a rozhlasových reklam agentury Young & Rubicam pro už neexistující časopis Newsweek. S projektem, jehož cílem bylo zdůraznit rychlost šíření informací a možnost jejich následné dezinterpretace, v soutěži pořádané sdružením The One Club for Creativity získala tři bronzová ocenění v kategoriích tiskové a rozhlasové reklamy. Za stejnou práci dostala pražská agentura už na podzim loňského roku Grand Prix a dvě stříbrná ocenění v soutěži 24. ročníku regionálního festivalu Golden Drum Awards, dva bronzy v Clio Awards a v červnu loňského roku především jedno zlaté a dvě stříbrná ocenění na Cannes Lions. O kreativních festivalech čtěte více na straně 20.

Kampaň na Newsweek přinesla pražským „Youngům“ už řadu oborových cen.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct