Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. V Londýně byly předány ceny D&AD

Newyorské pobočky agentur BBDO a McCann a londýnská AMV BBDO se staly nejoceňovanějšími subjekty letošního ročníku soutěže D&AD, která je v branži spolu s Cannes Lions a The One Show považována za nejprestižnější. V kategorii designových agentur se na „stupních vítězů“ kromě studia Jones Knowles Ritchie umístily i The New York Times Magazine a deník The Guardian. Nejúspěšnějšími produkcemi byly MJZ z Los Angeles a londýnské Riff Raff Films a Somesuch & Co. Nejoceňovanějšími klienty byly americké firmy State Street Global Advisors a Apple a londýnská centrála fast­foodového řetězce Burger King. Mezi státy vedou USA (194 ocenění) a Británie (165), třetí Japonsko dosáhlo na 49 cen.

Mezi tiskovými reklamami na D&AD zaujala třeba tato od agentury Amber China. Propaguje ostré nože Ammeloo.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)